Gå til innhold

Hvordan modnes fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan sjekker man om en er moden?

Noen tips til hvordan modnes fortere? Kan man slite å dra for å få større åpning?

Lyst å føde noen dager før termin...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Modningsakupunktur er det jo mange som mener fungerer....

Skrevet

Ikke så lett å finne ut om man er moden selv. Lege eller jordmor kan sjekke. Hverken legen min elller jordmor har noen gang sjekket dette på meg. (tredjegngs fødende) Men noen råd for å få fødselen tidligere i gang. Samleie er en god ting. Ellers har jeg hørt at en ts kanel til dagen, te eller kapsler av bringebærblader. Har hørt at den gode gamle lakseroljen virker, men kan være veldig vondt! Ellers så er det jo vanskelig å si hvor mye ting hjelper eller ikke, babyene virker til å komme når de selv vil. Sist spiste jeg kanel og fikk ca en uke før termin. Har termin 15/9 og håper at noe skjer litt før den tid. Lykke til!!!

Skrevet

hvor tidlig kan man begynne med å spise kanel og sånn da for effekt? Og når starte med samleie? (har ikke så mye lyst for tiden, så drøyer samleie biten til det har effekt, hihi;-)) stakkar sambo...

Skrevet

er dette dyrt? Hvor får en fatt i folk som driver med det? Er det kun for folk som har gått over tiden? Jeg vil jo som sagt føde før termin....

Skrevet

jeg fikk sexforbud da jeg hadde modnet i uke 32 pga sæden skulle være med på å modne mer. Nå er jeg i uke 37 å vi har akkurat begynt å ha sex igjen siden det ikke er noe farlig hvis babyen blir født nå, å vi faktisk har gått tilsammen 2 mnd uten sex. Å lysten begynte å bli alt for stor :-)

Skrevet

modningsakupunktur kan alle ta, jeg tok dette idag (betalte 300kr).. ei venninna av meg tok også dette å fødte 2 dager etterpå, så nå håper jeg å føde innen 2 dager :)

Skrevet

ai, sexforbud hadde vært tingen for meg...da hadde jeg sluppet dårlig samvittighet...hihi...;-)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...