Gå til innhold

Streken på graviditetstesten blir svakere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en ny test i dag bare for å sjekke, og teststreken ble svakere nå enn den ble for to dager siden.... Og den blir aldri like sterk som kontrollstreken.

Trodde streken skulle bli sterkere og sterkere jeg. Noen som vet?

Blir litt bekymret nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken test bruker du? Jeg anbefaler den dig. testen til CB, da slipper du å tolke streker!

Skrevet

Det er slike staver fra billigetester. Jeg ser tydelig streken, men hadde trodd den skulle bli sterkere for hver dag. Men det skjer jo ikke. Håper bare ikke det betyr noe.

Skrevet

Jeg stoler IKKE på billigtestene, og en stek som blir svakere høres jo ikke særlig bra ut...

Skrevet

Hei!

Har opplevd akkurat det samme som deg....

Tok en test til i går.. nå kan jeg ikke tenke på annet...

Eneste jeg har gørt er at hcg nivået skal øke frem til 8- 10 uke, etter det stabiliserer deg seg....

Vet ikke om det kan gjøre utalg på noen test eller ikke.

Men jeg klamrer meg til håpet.

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Testene skal bli sterkere etter hvert som hcg-nivået stiger.

Skrevet

Mine testar har heller ikkje blitt så sterke som kontrollstreken. Trur det er varierande kvalitet på billigeteste. At testen er svakare kan ha samanheng med kor mykje fargestoff som er på den enkelte test. Ikkje bekymre deg, og klarar du ikkje å la vere så kjøp ein annan type test.

Skrevet

jeg fikk heller ikke så sterk strek denne gangen,men var på ul nå i uke 8 og fikk se ett lite foster som levde i beste velgående,ikke gå rundt å bekymre deg slik,ring legen å få en time,der har de tester som skal gi utslag uansett:)men har hørt at rundt uke ti så blir slike tester svakere,fordi hcg nivået blir mer stabilt:)

Skrevet

Jeg fikk svak strek på billigtesten og likevel sterkt kryss på CB. Tror ikke de indikerer annet en gravid- ikke gravid, og ikke hvor mye/lite hcg. Kjøp en annen type, så ser du at streken er like sterkt/sterkere (eller krysset)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...