Gå til innhold

hvordan kjennes bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt "stiv" i underlivet og hoftene, kan det være begynelsen på bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjenner det mest i skambenet. er sinnsykt vondt å gå langt, blir da stiv og øm. Kjennes ut som skambenet mitt skal knekke. Kjenner det også i hoftene, og litt bakover i korssryggen/nedover rumpa. Kjennes ut som jeg blit stiv i hele nedre del også.

Er du langt på vei?? hos meg begynte bekkenløsningen ca i uke 27. Har heldigvis klart å holde den i sjakk, ved å ta det med ro (har vært sykemeldt siden da). Visst jeg stresser/er i for mye aktivitet straffer det seg gjerne. Får da problemer med å gå, klarer ikke å reise meg helt opp. Og må bare ligge resten av dagen, med bena opp og holde bekkenet rett iforhold til resten av kroppen.

Skrevet

Hos meg er det mest vondt i korsryggen, rompa og ned langs lårene (kjennes ut som noen vrir rundt en kniv på sidene sånn litt over rompa). Jeg får mest vondt når jeg sitter mye og for min del hjelper det å holde seg i bevegelse. Tror det er veldig forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...