Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har de siste 3 dagene hatt MYE slim - kommer ut som litt klumpete/seig masse som er hvit med litt blankt i. Har også hatt en del vonde kynnere jeg har våknet av de siste nettene. Kan dette være slimproppen - eller høres det mer ut som bare vanlig utflod? Er det forresten vanlig med økt utflod eller noe mot slutten av svangerskapet? Har 2 uker til termin.... Noen som har erfaringer? Er førstegangs, så er litt grønn på dette. Ikke vært noe blodtilblandet forresten - og det skal vel kanskje slimproppen være??
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ut i fra det jeg har lest her om slimproppen er det veldig forskjellig fra person til person. Hos noen kommer den samlet, hos andre i flere omganger. Hørest ut som det er den da. Tror ikke alle har blod i den..
conney skal ha nr 2:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 min har gått litt og litt, og det er blank slim, min utflod er hvit.. i dag gikk resten av proppen, masse slim, ser nesten ut som snørr på en måte, og det kom masse på meg i dusjen, på do papiret har det bare kommet litt og litt.. Men noen får klump med litt blod i osv..veldig forskjellig, men stortsett er det slimete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå