enpå3ogenpå1 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 synes tiden har gått fort. Husker jeg gledet meg som en gal til å komme over hit. Var liksom så "skummelt" med 1 trim
Serial mom Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 He-he,det var en milepæl å nå over hit,ja! (etter 2 års prøving og 2 ufr.aborter) Suser over til 3.tri samme dag som deg,så da er vi ihvertfall 2 ferskinger som skal over til "de store" jentene!)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Heisann, vi er tre:-) Jeg har termin 23.11 jeg også. Ufattelig at jeg skal over dit nå!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 så moro at vi er flere!!!! Lurer litt på om man skal over på 28+0 eller 28+1....... men siden det står det siste får vi si det. Det var jo det med den dagen som bare forsvinner i løse lufta (2 trim som varer til 27+6 og 3 som begynner på 28+1............hihhihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå