Gå til innhold

Hva tenker jeg om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg har hatt til og fra kontakt med. Vi har kjent hverandre i ca 10 år. De senere årene har vi bodd ganske langt fra hverandre og har derfor ikke møttes så ofte, men har alltid møtt henne når jeg har vært i nærheten av der hun bor. Har hatt jevntlig kontakt pr.tlf, men ikke ofte. Kansje annen hver mnd har vi snakket, men sendt meldinger oftere.

Så til saken.

I sommer har hun sendt flere meldinger der hun har spurt om når jeg kommer til ..... (by). Jeg har svart at jeg ikke kommer så lenge økonomien ikke tilsier at jeg kan. Men så for noen uker siden dro jeg dit p.g.a 40 års dag til en annen venninne. Sendte 3 meldinger forut at jeg var i byen og ville møte henne. fikk ikke noe svar fra henne, så jeg tenkte at hun var bortreist/ferie siden tlf ikke kunne nåes.

Så sendte jeg et par meldinger til uten svar. Ringte henne både på mobil (ikke kontakt) og privatnr uten å få svar. Sendte mail til henne og den kom i retur. Da begynte jeg å bli bekymret og tenkte at det kunne ha skjedd noe som jeg ikke viste. Sendte derfor melding til en av hennes veninner (jeg har ikke kontakt med henne) og spurte etter henne. Da går det et døgn før min venninne sender melding om at hun har fått nytt nr og hører at hun er etterlyst, avslutter med at hun ringer meg, litt sånn sur melding. Har ikke hørt noe fra henne etter det.

Da begynte jeg å tenke hmmm.. hvorfor sender ikke hun melding om at hun har fått nytt nr?

Hvorfor sender hun meg flere meldinger om at jeg snart må komme og når jeg drar, så er hun ikke å få kontakt med pga nytt nr.

Er hun egentlig ikke så kin på å holde kontakten med meg?

Hva mener dere, skal jeg opprettholde kontakten eller droppe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke har hendt henne noe, så hadde jeg latt vere å ta kontakt på laaang tid. Litt vanskelig å vite da, men hadde jeg vært "etterlyst" så hadde jeg blitt veldig glad og ringt tilbake:)

Skrevet

Slutt å ta kontakt og se hva som skjer...

Skrevet

Jeg har og ei venninne som holder på slik. Når jeg er hjemme i Bergen,så sender hun mld om at jeg må komme på besøk når jeg er på gamle trakter. Men når jeg kommer dit,så er det klin umulig å få tak i henne.

Har nett kommet hjem til bergen igjen,etter 1 uke i gamle trakter.. Sendte henne en mld når jeg dro dit,om at nå skulle jeg være der 1 uke,så det var bare for henne å ta kontakt hvis hun ville. Hørte ikke noe hele uken.

Skrevet

Jeg vet jo ikke om hun ble sur siden jeg etterlyste henne, men jeg ble oppriktig bekymret for at det kunne han hent henne noe alvorlig.

Jeg tror nok det blir lenge til jeg tar intiativ, for kontakt med henne. Så får jeg heller ta konsekvensen av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...