mammaTilLinnea Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 at babyen er 25 cm(20+2) og jeg har nesten ikke mage! den har ikke vokst siden uke 17-18... rare greier dette med kroppen! hehe... skulle jo tro at en baby på 25 cm vises! men neida...
Astrid21 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hehe..Har tenkt på det samme..Ganske rart ja..Jeg er i uke 23 og til meg begynner det å vises litt..Men jeg merker han bedre enn folk ser han for og si det sånn..Hihi
Erisa* Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Det der syns jeg også er veldig fascinerende. Nå begynner magen min å vokse litt, da (19+4), men at det skal være plass til en baby på over 20 cm er helt utrolig! Men de er jo bare skinn og bein nå, det merkes nok bedre de neste ukene når de begynner å legge på seg litt. Blir spennende å se hvor store magene våre blir til slutt! Syns det er helt absurd at det lille nurket skal bli en skikkelig baby på over 3 kg.. og på så kort tid! Helt vilt, rett og slett! For et mirakel livet er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå