Meg og gutten min Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 vært på UL i dag og heldigvis så alt veldig bra ut. fosteret var 4,5 cm ig rørte på seg som bare det:)meeen hun sier jeg ikker er i uke 11+5 men i uke 8+5. hvordan er det mulig? da teste jeg positivt lenge før jeg hadde blitt gravid da eller???????hjelp meg alle som kan;)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg opplevde det samme da vi var på ultralyd. Fikk beskjed om at jeg var to-tre uker kortere i svangerskapet enn jeg selv hadde beregnet. Ble derfor innkalt til ny ultralyd to uker senere og da stemte ultralydtermin plutselig overens med menstermin. Gynekologen hadde ingen forklaring på hvorfor det var slik, men men.. Jeg tenker som så at barnet kommer når det kommer!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 noen ganger tar de feil på ul, men de er storstett riktig...jeg vet ikke..
Meg og gutten min Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 men hun sa at fosteret var 8+5 ikke jeg... stemmer dette bedre da?
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det er veldig vanskelig å fastslå terminen med sikkerhet så tidlig. De kan derfor bare gi en foreløpig termin nå. Når du kommer inn på ordinær ultralyd blir babyens hodeomkrets, mageomkrets og lengden på hoftebenet målt. Da har legen flere mål å gå etter, og kan med større sikkerhet si noe om termindato.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Ja det vil jeg tro, for du er to uker lengre på vei enn fosteret. dvs 10+5, en uke kortere enn du trodde.
Meg og gutten min Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 oki, men hvordan skal jeg forandre det på min side??? noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå