Gå til innhold

Jeg ber om unnskyldning


Anbefalte innlegg

Skrevet

-For at jeg har vært skravlete (Kommer nok alltid til å ha det i meg)

-For at jeg har skrevet "Hahaha" et par ganger for mye

-For at jeg har dissa anonyme når jeg er minst like dum sjøl

 

 

Håper og ber om tilgivelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ber du om unskylding for og ha vært på skravle??

å traske en tur inniom skravle er da ikke noe galt i seg selv.

Skrevet

Gi f...da...gi dem med å unnskylde deg. Hefter jo ikke hva andre skulle mene her vel?

 

Vi har alle "dårlige" eller skal vi si bra perioder...sånn er det bare.

 

Denne sida har generelt tapt seg..og undertegnede tar sitt del av ansvaret..

 

Klarer jeg ikke skjerpe meg skal jeg pakke med herfra og finne meg et annet forum. Æresord!

Men unnskyldning ber jeg ikke om nei!

 

 

 

Skrevet

Det var ment som en spøk, uglemor:-)

Selvfølgelig driter jeg i hva anonym måtte mene:-)

Skrevet

Phu..frykta nesten du var totalt tannlaus jente!!!

 

Nå er det flere idiotskaler av annier her...misstenker de fleste å egentlig ha tilhørighet på skravle...

Skrevet

jeg tok ikke den spøken.. men men..

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Hva er det du vil oppnå egentlig? Først skal du teppebombe sida med platt skravling, deretter suge symp som en språkfattig svamp og få masse "ikke bry deg om det, du" fra klakkørene?

Skrevet

Jeg ville oppnå litt steam fra anonyme, slikt som:

 

"Hadet da!"

"Faen tåler du ingenting??"

 

Men nei. Ingen.

 

Skrevet

Begynte jaggu å tro det hadde tilta for deg Lilly..hehe

Skrevet

Haha:-) Jeg tror det har det jeg! Er ikke helt meg selv i dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...