Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 -For at jeg har vært skravlete (Kommer nok alltid til å ha det i meg) -For at jeg har skrevet "Hahaha" et par ganger for mye -For at jeg har dissa anonyme når jeg er minst like dum sjøl Håper og ber om tilgivelse.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hvorfor ber du om unskylding for og ha vært på skravle?? å traske en tur inniom skravle er da ikke noe galt i seg selv.
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Gi f...da...gi dem med å unnskylde deg. Hefter jo ikke hva andre skulle mene her vel? Vi har alle "dårlige" eller skal vi si bra perioder...sånn er det bare. Denne sida har generelt tapt seg..og undertegnede tar sitt del av ansvaret.. Klarer jeg ikke skjerpe meg skal jeg pakke med herfra og finne meg et annet forum. Æresord! Men unnskyldning ber jeg ikke om nei!
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Det var ment som en spøk, uglemor:-) Selvfølgelig driter jeg i hva anonym måtte mene:-)
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Phu..frykta nesten du var totalt tannlaus jente!!! Nå er det flere idiotskaler av annier her...misstenker de fleste å egentlig ha tilhørighet på skravle...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 jeg tok ikke den spøken.. men men..
Gjest illt på kukeluren Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hva er det du vil oppnå egentlig? Først skal du teppebombe sida med platt skravling, deretter suge symp som en språkfattig svamp og få masse "ikke bry deg om det, du" fra klakkørene?
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville oppnå litt steam fra anonyme, slikt som: "Hadet da!" "Faen tåler du ingenting??" Men nei. Ingen.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Begynte jaggu å tro det hadde tilta for deg Lilly..hehe
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2007 Haha:-) Jeg tror det har det jeg! Er ikke helt meg selv i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå