Marianne87 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Når har dere som har fått beskjed om at hodet er festet fått det? Altså i hvilken uke? og hvor tidlig er det egentlig vanlig at det fester seg? Skriv gjerne med om dere er førstegangsfødende eller ikke også =) Takk for svar
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hodet til gutten min har festet seg.. Festa seg i uke 30. Er nå 32 uker på vei, å min fødsel kan starte når som helst...Men det har ikke noe med at han har festa hodet da...
atsjo Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Her var hodet festet på kontroll når jeg var 34+4. Er førstegangsfødende. Spurte jordmor om det det hadde noe å si på når babyen ville komme ut, men det hadde det ikke.
Kanutte og prinsen Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Førstegangs og uke 36 her. Er nå 38 uker, og føler egentlig han har flyttet seg lenger opp igjen etter en voldsom turning der inne på fredag... men men - blir spennende å høre igjen på ktr på fredag! Hun sa riktig nok at hodet var så godt som festet da...
22.12.2009 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jeg har akkurat kommet hjem fra jm. Har termin om tre dager og hodet har ikke festet seg.
Noddy78, en av hver! Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 35+2 her. Ligger i hodeleie men ikke festet, var hos jordmor i dag, slimproppen gikk lørsdag og livmoren er myk med begynnende åpning, så her kan det skje i dag, om noen dager eller noen uker! Håper h*n fester seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå