Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hvis hverdagen er stressende, og formen kanskje ikke er helt på topp...husk å sette pris på små gleder:) Her er noen ting jeg gleder meg til fremover... - til høsten kommer snikende med fine farger - til å sitte inne på sofaen, med teppe, kakao og en god bok...evt strikke litt babyklær - til å gå fine høst turer med samboeren - til å kjøpe barnevogn - til å shoppe masse små klær, vaske de og legge de fint sammen i kommoden - til å kjøpe inn masse til den lille på apoteket, og ordne i stand stellebordet - til snøen kommer lavende... - til en rolig og koselig julefeiring... men mest av alt: gleder meg til vi nyttårskvelden bringer oss år 2008 og januar...til vi skal på sykehuset og få den lille babyen vi har venta på så lenge.... selv om du er sliten og lei, tenk så fint det blir<3 og husk å nyte graviditeten og livet underveis:)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Dette var skikkelig koselig å lese Jeg er en av de heldige som ikke har noen plager i svangerskapet, og som virkelig gleder meg til høst, vinter, jul og baby<3 Jeg vet at vi går en fantastisk tid i møte, og jeg føler meg skikkelig glad og lykkelig Åh, nå fikk du meg til å glede meg ENDA mer, om mulig :)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 ÅÅÅ som jeg gleder meg til høsten:)
~Mita~ Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 dette må være det kosligste innlegget jeg har lest på leeeeenge!!!) Nå gleder jeg meg til jul nå! hehe
Beibi2014:) Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Dette var fantastisk kos å lese. Takk for alle de positive tankene.. Jeg gleder meg:)
el destino Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Ja det var ett fint innlegg å lese:-) Takk:-) Er på litt dårlig humør langt fra familien og mannen. Men noen ting kan jeg se frem til nå også. -Imorgen får jeg besøk av mamma og pappa -Om 4 uker reiser jeg hjem til Norge -Min nevø og ringer og sier bare glad i deg tante kommer du med flyet snart du og babyen:-) -Så kommer min kjæreste til Norge snart ser det ut til. Endelig. Og Julen kommer. Første familiejulen på 10 år og med min egen "Lille familie" også.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Helt enig, takk for ett fint innlegg:) Jeg tror mange her er for bekymret og for fokuserte på det negative...som igjen gjør at noen her inne er ekle mot andre... Tenk at vi faktisk har et lite menneske i magen, så priveligerte vi er:) Hvorfor skal vi la alt det negative og stressende ødelegge en av de fineste tidene i livet, graviditeten...når vi egentlig har det så utrolig bra!! Jeg tror alle burde sette seg ned å tenke over hvilke små ting,som faktisk er store gleder... og nyte høsten som gravide;)
miss*tupsi Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 SÅ utrolig koselig å lese:o) Gleder meg kjempemasse til å få den lille babyen i armene mine:) men som du sier, må vi må jammen huske å nyte små øyeblikk og hverdagslige ting underveis... åå,nå gleder jeg meg til høsten og kosen den bringer med seg... Ha en fiin dag alle jenter her inne:) pass godt på deg selv og den lille i magen:) KLEM til alle:)
Leirha Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Haha, det er så sant Er visst så hormonelt utabil at jeg rett og slett begynte å gråte en skvett av innlegget, hehe. Glemmer ofte de små gledene i hverdagen, det er liksom bare det at den søte lille skal komme som er så utrolig i folkus.. Og den magiske ultralyden, få titte inn litt.. Men det er også viktig å tenke på svagerskapstiden som noe positivt og enestående, som så FORT er over. Det er først når du ligger der med barnet i armene at man tenker "jøss, hvor ble tiden av?" Den tiden kommer ikke igjen, før en ev. nestemann. Men det jeg prøver å si til alle gravide og fedre Gled dere nå!
Astrid21 Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Nåminn..Så koselig..Vi har termin samtidig..Vi klarer nesten ikke å vente..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå