Gå til innhold

Noen her som har blitt spådd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det har truffet blink?? Hvem av spåpersonene har mest rett??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

Jeg har blitt spådd.. hun har rett så langt,du kan få se hva jeg skrev og hva hun skrev. Dette er ikke spå-siden her på Bim,men et annet sted:

Hei!

Født: 020380

Han: 100375

Jeg mistet 13 Juli, og har nå positive tester. Noen som kan se om dette bare er noe som henger igjen eller om jeg virkelig er gravid på nytt? Vi har en datter fra før født 010605

Får svar på blodprøve i morgen..men jeg er en fisk så jeg takler ikke vente da jeg blr helt ute av meg selv.

Takk!

Svar:

Jeg skal komme med en gjetting og du skal ta det for det som det er, nettopp en gjetting.

Jeg gjetter på at du er gravid på nytt og at du vil føde en velskapt liten jente 23 april kl 06.43, ca 7 dager før termin.

Uansett ønsker jeg dere all mulig lykke

Skrevet

Jeg ble spådd, men det er leeenge siden nå da - tror det var i november i fjor av cec26 - og hun hadde jammen meg rett!!!

Spådde at jeg ville bli gravid veldig snart (vi skulle egentlig drøye prøvinga til sommeren her - men hadde 2 ganger da vi "lot det stå til" og tenkte at skjer det så skjer det - og vips så var jeg gravid =) ). Hun sa dessuten at det ville bli en gutt - noe som stemmer. Hun anslo termin til 20.sept - så det blir jo spennende å se om det også stemmer.... har ul-termin 15. sept, så er jo slett ikke utenkelig =)

Aner ikke om hun er der lenger - vet i alle fall at hun fikk babyen sin før i sommer.

Skrevet

Og hun hadde rett? Hvordan kan jeg komme i kontakt med denne personen??

Tusen takk for svar!!! Og gratulerer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...