Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 og det har truffet blink?? Hvem av spåpersonene har mest rett?? Er så nysgjerrig!
Lillis Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Joda, jeg har blitt spådd, men håper det ikke stemmer. For hun mente jeg ikke ble gravid før februar 08..... Litt lenge til, syns jeg
*vilsågjerne* Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg har blitt spådd flere ganger ingen har spådd etter oktober.. Noen sa aug, noen sa sept, og noen sa okt Håper de har rett, og må innrømme jeg får gåsehud over at det er så "like" svar Supre damer som svarer, og de har noen å svare til, for å si det mildt! har du blitt spådd eller?
Klar for en liten en =) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 ja. jeg ble spådd at jeg skulle få en positiv test i september og at jeg skulle bli gravid i desember.. så er nysgjerrig på hva som skjer! om noen av de har rett!!
mervis Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 ja jeg ble spådd i juli og hun sa at jeg blir gravidi øpet av et år men med behandling og første ungen skulle være en gutt vi får se hvor mye dette skal stemme
Trulte76 Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 var to stk jeg ble spådd av ganske tett..det var sussann og kimby.. Det som var var at de skrev så mye likt Og ting i fortiden stemte utrolig bra.. Blitt spådd av sjaman også..håper hennes spå stemmer Synes hun også virker flink.. Men var bare så utrolig rart at kimby og susann skrev så utrolig mye likt..ingen skrev noe ulikt av de to..er bare den ene skrev mere utfyldende om fremtiden enn den andre, men ellers helt likt Spent å se om det stemmer ja..fortiden stemte jo utrolig bra iallefall..og vet noe har allerede stemt..
Klar for en liten en =) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 huff. håper virkelig det med september stemmer! At nattinatt har rett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå