Serial mom Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Ser du er ute på det store verdensnettet å suser! Bah,jeg er kvalm idag igjen,er visst slutt på de helt kvalmefrie dagene nå som jeg er på vei inn i 3.trimester,back to normal igjen,altså... Er du på jobben,eller hjemme? Tenkte meg en snartur til byen,trodde K skulle kjøre dit etter et kundemøte i bærum,men han skulle jobbe hjemmefra etterpå,så jeg må busse om jeg skal! *hyyyyyl* Han kan i det minste komme å hente meg etterpå,syns du ikke? *diva* Åssen er formen idag? Sånn bortsett fra nervøsiteten da.... *KLEMMER*
Serial mom Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2007 heisann,må dytte litt,denna suste jo nedover i rekordfart!
CB-BabyBoy Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Halloeeeeeen!!! Hehe jeg sitter her og surfer ja; er i telefonkø hos politiet skjønner du! En her skal søke fornyet arbeidstillatelse (vi er jo internasjonal bedrift) og etter 30 min på vent hos UDI, så sier de ring politiet siden de handterer sånne ting. Hvorfor ikke skrive det på nettet lissom?? Men kjekt å ha noe annet å tenke på egentlig! Uff så dritt at ikke den kvalmen kan ta hintet og pelle seg langt vekk. Håper det ikke blir for ille da. For min del så syns jeg det var ok å spy jeg - da ble jeg lissom kvitt kvalmen en stakket stund. Eller så ok som spying kan bli, hallo lissom. Eh ja henting er da minstekravet. Du går jo rundt med arven her, så han får bare pent stille opp Formen?? hehe når jeg er nervøs så er det dårlig med appetitten og uten mat så blir jeg kvalm!! herlig ikke sant. Men har trøkka ned eple og frukt her nå + bedt de på jobben om å få meg til å tenke på andre ting. Og de går inn med iver disse gutta her altså. De er jo beskyttende som rakkern, de passer på lillejenta lissom Jeg sender en sms når vi er ferdige jeg Og tusen takk for at du er her for meg, du har vært så snill mot meg altså! Trillioner av klemmer til deg
Serial mom Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 En verden full av fantastiske nettsider,joda jeg kjenner til den! Utroooolig mye dårlig info på nettsider rundt om! Blir du bedre av å spy? Jeg ble bedre i 5 min.,å var det samme dritten igjen... Nå er jeg bare kvalm istedet,spyr heldigvis sjeldent for tida. Skjønner det med spisinga,kan heller ikke få i meg no særlig når jeg er nervøs,det er rett og slett stengt ovenfra og ned da! Ja,du må sifra åssen det går/gikk etterpå,jeg krysser alt jeg har enn så lenge,jeg! Vet ikke med den byturen,men er så kjekt å få dratt når han skal jobbe hjemmefra,da slipper jeg dra fra hunden alene. Hva jeg skal i byen er et åpent spørsmål,det aner jeg ikke.... Kanskje kjøpe is og kake,ha-ha! Men du,jeg krysser og håper på det beste,detta går helt fint,vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå