har en liten spire i magen min Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 gutten min er 15 mnd.. hvilken størrelse i sko bruker deres? har kjøpt str 19, men lurer på om det er forlite? har ikke fått prøvd på enda, men hva tror dere?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det avhenger jo av mye da. Sønnen min begynte me skostr 20 da han var ett år. Og den har han enda og er nå 20mnd. Men han har så stor vrist at han må ha den str for å få på seg skoa. Men, han bruker bare de-første-skoene i str 20. De andre skoene han har er 23. Det avhenger jo ifh til str på skoe generelt, ikke alle er like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå