Gå til innhold

Har noen av dere hatt med barn på ultralyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det står i brevet at de anbefaler ikke at barn er med. MEn siden samboeren min vil være med så må nesten gutten vår være med og (han er 14 måneder).

Tror dere det går fint??

Har noen av dere hatt barn med på ultralyd??

Hvis han blir helt vill der inne er det jo bare for samboeren min å ta han med seg ut, eller er det helt teit å ta han med seg i det hele tatt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er hvis det skulle vise seg at alt ikke er i orden. Hvis man da f.eks knekker sammen saa skal andre barn slippe aa oppleve at mamma og pappa kenkker sammen.

Men naar han er saa liten vil han forstaa veldig begrenset saa hvis dere ikke har andre muligheter hadde jeg tatt ham med og heller latt pappaen tatt han ut hvis det ble noedvendig.

Skrevet

Ja. Måtte dra på ultralyd alene og hadde med meg sønnen min som da var 18 mnd. Gikk fint det :)

Skrevet

Jeg ville ha skaffet barnevakt, hvis det er helt umulig så må dere jo..

Det er vel pågrunn av skader på fosteret osv at du ikke skal ta med barn.

Jeg husker da mamma skulle ha søsteren min, da var jeg med men det var før det kom regler, pappa jobba på sjøen. ca.18år siden.

Jeg husker det godt vi vinka til henne på sjermen og hun vinka tilbake:)

Skrevet

Jeg vet at alt er sånn som det skal med fosteret, for har vært på ultralyd før..

Tror jeg bare tar han med så får heller samboeren min gå ut med han..

Men han er en veldig snill gutt ,så tror det kommer til å gå fint:)

Skrevet

Her er det heller ikke anbefalt å ta med barn på UL, men de mener egentlig litt større barn (iallefall her.....).

Jeg har hatt med snuppa på snart 1 år flere ganger nå. Måtte jo nesten det så lenge jeg/mannen min var hjemme i permisjon. Hun satt i vogna, og hadde jo selvfølgelig ingen ide om hva vi egentlig var på!

Skrevet

vi hadde med moa flere ganger, men hun venta på gangen i begynnelsen av timen til vi visste alt var i orden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...