Gå til innhold

www.dotedot.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på i 2 år nå, og er en av landets første og største rendyrkede bæreutstyrsbutikker.

Jeg startet med ingenting og har bygget opp bedriften ved å reinvestere og reinvestere. Fikk ingen støtte fra hverken næringssenter eller Innovasjon, men har klart meg godt uten.

Det har vært knallhard jobbing, og mye tid til ren info om hva bæretøy *egentlig* er for noe. Jeg har også opplevd endel kopiering av mine design (dot e dot mei tai og Erteposen), og det har vært surt. Som designer er man utsatt og må "passe på" uttrykkene sine.

Jeg har hele tiden hatt en veldig klar visjon om ha jeg ønsker å oppnå og hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har jobbet natt og dag og tidvis vært utrolig sliten. Det er tøft å være mamma og grûnder, og den dårlige samvittigheten lurer stadig.

Jeg har ikke tatt ut lønn eller utbytte på disse årene, men brukt pengene på større varelager, flere merker, webdesign, regnskapsfører, ordentlig utstyr mv. Bruker mye tid på å bygge nettverk, holde siden oppdatert og tiltalende og på å veilede og designe nye modeller i min egen linje.

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Takk for nyttig innlegg! Synes det er leit å høre at du er blitt kopiert, men det var flott at du delte dette med oss, slik at vi kan lære av deg. Takk for det!

Har du jobb ved siden av? Lurer på hva du lever av, eller tjener du forholdsvis bra?

Kan jeg få spørre hvor mye en kan tjene på nettbutikker av ditt kaliber?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...