Gå til innhold

Sprøe Chezka har testa igjen *SUKK*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det har jeg nemlig! Jeg som før smilte litt sånn småhånlig når jeg leste om de som ikke greide å vente til IKM, men måtte teste flere dager før....Nå er jeg selv blitt en slik tullete teste-gal person *SUKK*

Men iallefall: Jeg har IKM om 2 dager, og testet nå i formiddag (ikke morgenurin da, men tenkte det ikke var så farlig...) Det kom ikke noe kryss etter 1 - 2 minutter, men da jeg så på testen etter en halvtime så var det kommet en svak skyggestrek. Den er svakt lyseblå, men såpass sterk at jeg ikke behøver å anstrenge meg for å se den, ser den straks jeg kikker på testen.

Men er den "gyldig" i og med at det var gått en halvtime?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg på i klubben av testegale personer. Jeg har også testet de to siste morgenene, selv om jeg har IKM på torsdag. Begge testene var negative, så jeg er ikke så veldig optimistisk.

Kan dessverre ikke svare deg om testen din er gyldig eller ikke, men krysser fingrene for deg.

Skrevet

Heisann!

Er i samme situasjon selv, bare enda mer utålmodig.. Testa søndag ettermiddag og fikk en svaaak positiv test etter en halv time. har ikm på mandag... men hadde en god del graviditetstegn, derfor jeg gjorde det da. Men var siste testen jeg hadde, så får ikke testa på nytt før torsdag eller fredag. kan dessverre ikke svare på spm ditt, men dytter denne opp, lurer selv og. Lykke til, håper du er gravid da!

Skrevet

Jeg har IKM i dag, og tok en test i morges - den var negativ....forventet egentlig ikke noe mer heller - har ingen symptomer så langt....

Så da går jeg inn i runde nr 4.....

Skrevet

Har du testet på nytt Chezka? Tipper du er gravid! Jeg tok en ny test for en halv time sia, fikk samme svake streken, men denne gangen etter 1min. Men tør ikke håpe for mye enda, er 5 dager til ikm...

Skrevet

Jeg testet 4 dager før iKM og fikk positivt etter en lang stund..Ble fortere og fortere positiv frem mot IKM, ble jo ikke med den ene testen da:-) Jeg var gravid, ja! Dette blir spennende, du får holde oss oppdatert!!

Skrevet

Uffda, ikke kjekt med negative tester. Jeg skal teste på nytt fredagsmorgenen, hvis jeg da ikke får klart positiv test så går jeg inn i runde nr. 2, og det er jo forsåvidt greit, hadde ikke venta meg full klaff på første forsøk.

Jeg har massevis av symptomer :o) Ømme pupper, mensmurringer/oppblåst i underlivet, helt utrolig trøtt, tisser veldig ofte.

Men-men...kan vel vise seg å ikke være symptomer likevel :o)

Skrevet

Nei, tenker jeg tester fredagsmorgenen, har IKM i morgen torsdag. Tør ikke håpe på noe, streken var svaaaakt lyseblå, bare sånn at jeg akkurat greier å se den. HVIS jeg skulle være så heldig å få klaff bør streken være mye sterkere dagen etter IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...