CB-BabyBoy Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde min første kontroll 12 august og jeg fikk beskjed om at det ville komme papirer i posten med resultatet. Men har enda ikke fått noe. Pleier det ta så lang tid eller burde jeg purre på det?
junea Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 fikk aldri papirer om det i posten, med mindre de fant noe feil!!! men du kan jo ringe å høre da vettu=)
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 trodde svaret på blodprøvene ble sendt til legen/jm jeg?? det ble det hos meg i allefall, da jeg var hos jm andre gang så fikk jeg svarene sammen med helsekortet, og det har jeg med meg hver gang jeg er på kontroll... hvem er det som har sagt at du skal få svaret i posten??
Athina' Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det kommer direkte til legen. Slike ting skal ikke komme direkte hjem til pasienter, tenkt om det sto noe ille der og man ikke har legen rundt seg *grøss*
Adriansmor med tulla Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Jo jeg fikk mine i posten og de kom ca 14 dager etter prøven=) de kommer nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå