afrodite79 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Kan jeg satse på å få tak i solkrem til min sønn på gardermoen eller bør jeg ordne med en ny før vi drar?
jordbærsjokolade Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hvis du klarer å vente litt kan jeg spørre min samboer som jobber der:)
jordbærsjokolade Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Han er på jobb nå så har sendt ham en melding og spurt:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Det er en solkrem jeg har kjøpt på taxfree'n på gardemoen som ikke selges i noen butikker i Norge (ikke som jeg har sett ihvertfall) Den heter P20 og når du har smurt på holder den i ett døgn. Og det funker faktisk. Har brukt den flere sommre på min største.. Smører om morgenen og han har aldri blitt brendt. Anbefales. (kan jo være lurt å ha med en ekstra-krem sånn i tilfelle uansett)
jordbærsjokolade Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Hei:) Samboern min sier de ikke selger solkrem for barn der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå