Gå til innhold

Har dere begynt med strømpebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor landet bor dere? Vi bor i vest og jeg har begynt, småfryser litt selv ute. Så ei i barnehagen i dag da jeg leverte som kun hadde tights?slik som går rett under knærne, syntes gjerne det var litt vel kaldt jeg da, eller er det jeg som "trøkker" på ungene mine alt for mye klær?

Og har dere begynt å ta med ull eller annet varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Østfold.. er litt kjølig ute, men enda ikke så jeg kunne tenkt å starte med strømpebukser enda.. vil vente litt med det..

Skrevet

Vurderte det i dag tidlig, men slo det fra meg. Angrer litt nå, for den kalde nordavinden er jo grusom :-(

Heldigvis ligger uteplassen i barnehagen i le for nordavinden. Tar det sikkert på i morgen :-)

Skrevet

japp,er ganske kaldt i finnmark:p

Skrevet

Både jeg og Lucas bruker strømpebukser! Været her i Tromsø varierer vedlig for tiden, nå er det opphold og 11 grader

Skrevet

Bor i vest, og det var 8-9 gradert her i dag morges. Var kaldt, men tenk når den virkelige kulda kommer da!

Skrevet

Bor i vestfold og vi har ikke begynt med strømpebukse nei, er bare 2 dager siden vi gikk i shorts ;o)

Skrevet

Vi bor i Bergen, og igår fikk mini på seg strømpebuksen igjen. Høstluften har virkelig ankommet her du gitt... Brrr

Skrevet

Vi har brukt bomullsstrømpebukse lenge, brukt det isteden for bukse og sokker... Men har nå også bukse utenpå... Ull har vi ikkje kjøpt inn enda, men kommer nok snart i hus...

Skrevet

Bor forresten i Bergen...

Skrevet

Det varierer litt her. Den ene dagen har det vært shorts vær og neste dag er det surt igjen, og så er det shorts.

Men vi har ikke brukt bomulls-strømpebukse, har heller valgt å ta på tynn ullbody/ullstrømpebukse og en tynn bukse, eventuelt en bomullsgenser utenpå også. Mange er jo uenige, men vi erfarer iallefall da at snuppa er passelig varm. Ull regulerer jo begge veier :-)

Skrevet

Bor forresten i buskerud, glemte bort det da :-)

Skrevet

Vi bor i Trondheim,og har liksom aldri slutta med strømpebukse på TL..

Bare hatt enkelte dager uten liksom,hehe :s

Skrevet

ja, har tatt på strømpebukse noen dager.. i dag var det ikke noe varmt da vi gikk til barnehagen. Hun er allerde blitt forkjøla.

Skrevet

Bor også på vestlandet, er 11,5 grader ute her og vi har ikke på strømpebukse. Bleier ikke bruke strømpebukse før det er minusgrader, men vi har veldig varme unger da!

Skrevet

Vi bor i Stavanger og ja, vi bruker strømpebukser nå...det er jo kaldt!

(10uker)

Skrevet

Nei her har det ikke vært brukt strømpebukser på mange måneder, og håper det er flere måneder til jeg trenger det igjen også.

Bor i Bergen med en supervarm gutt.

Skrevet

Bor på Aust Agder, Sønnen min på 18 mnd har ikke begynt med strømpebukse enda.. Litt kjølig på morgen og varmt på dagen så trenger han det ikke enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...