Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hvor mye kom det på sånn ca? Hadde dere sminket dereselv eller gjør de det...? Jeg har ikke peiling, er hovedsaklig Lucas som skal ta bildene men jeg skal være med på noen av de....
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 De sminker ikke.. Vi tok bilder på fame i går, tok en restplass, betalte 250 kr for en times fotografering og da får vi ett lite bilde med... Angrer på at vi tok bilder der, fikk prisliste etter fotograferingen, og det koster jo mange tusen kroner hvis vi skal forstørre bildet! Også MÅ man kjøpe bilder med ramme!
chill+enda en til Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Vi hadde gavekort på fotografering, så det kostet ikke noe. Men tror de har fotograferinger ned i ca 500 kr. Bildene vi kjøpte kom på ca 3500kr. Da kjøpte vi et gavesett på 5 forskjellige bilder. Vi fikk også med et mindre bilde i gavekortet, så 6 bilder ble det totalt. Sminket meg selv jeg, tror ikke det er noe de gjør der. Bruk gjerne sterke farger på klærne, det gjør seg veldig. Viljar og jeg hadde turkise t-skjorter, sambo hadde knallgul. Det ble ganske stilig, er fornøyd med de bildene
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 å?? ja fikk den listen, er jo ekstremt, jeg vil jo ha et par bilder og. Må jo ha penger til å kunne betale de liksom og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå