mamma >to gull Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 så nå blir det spennende å se om den er noe bra da...:-) Skal bestille foundation også, men det tar jo så sykt lang tid før de får inn riktig farge...
tante grusom master of law Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Fortell hvordan den var etterpå da! Er så fornøyd med pudderet, så jeg lurer på hvordan mascaraen er!
mamma >to gull Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Ok, hadde ikke tenkt å gidde å sminke meg idag, men kanskje jeg skal likevel...hehe..:-)
Libido- Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hudpleieren min (som også selger id) sier at det ikke er noen store forskjeller på mascara. Du kan finne en like god, om ikke bedre på vita f.eks. Så hun anbefalte ikke å legge mye penger i mascara.
goldie Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Å? Det sa ikke hun som er ekprt på det som jeg snakket med. Hun sa at de vanlige sorte mascarene inneholder nikkel(tror jeg det het), og hvis det f.eks drysset ned i øynene ville man merke stor forskjell på den og en id.mascara.
mamma >to gull Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 jeg er ikke enig, jeg syns det er stor forskjell på mascarer. meget mulig at noen av "billig" mascarane kan være bra, men jeg har alltid kjøpt dyre mascarar på parfymeri. Vil ikke ha mascara som drysser eller klumper seg :-) Og dessuten syns jeg ikke denne ID mascaraen var så veldig dyr da, betalte 95,-. Men går tilbake til den faste om denne ikke er like bra da..:-))
goldie Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 ikke vet jeg, hun sa ihvertfal at id mascaren var kjempebra
mamma >to gull Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 Det var ikke deg jeg ikke var enig i altså, det var hun som sa at det ikke var store forskjeller på mascara. Det syns jeg det er:-))
Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 jeg bruker MAgic Wand brushless mascara fra I.D og er kjempefornøyd!
Tally Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Hvordan bruker du den, da? har bare sett bilde av den, og jeg skjønte ikke helt hvordan den skulle brukes. "Maler" du en og en øyenvipp? Eller bruker du den som en vanlig maskarabørste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå