Gå til innhold

Høy hb?? 13.9...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos legen i dag, og alt står bra til med både meg og knerten i magen. Men hb'en har steget fra 12,7 til 13,9- er ikke det litt mye sånn på slutten? Legen kommenterte det ikke, og jeg tenkte ikke mer over det før jeg kom hjem... Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodet ditt er i tykkeste laget da tror eg... Men det kan være feil om du har drukket forlite i dag og dei siste dagene........Men kan du ikkje høre med jm da ?

Skrevet

Jeg er 20+4 og jeg har 14,7 - 14,9 så det er vel ikke noe farlig. Men jm kommenterte det, for man skal ikke ha for mye/høyt - vet ikke hvorfor for det glemte jeg jaggu å spørre om :-)

Skrevet

tror dee er det at blodet da er for tykkt og gjennomstrøminngene blir dårligere da... men Hb er lett påvirkelig med væskeinntaket... Når noen blir uttørket går Hb 'en i været

Skrevet

Fy som jeg juger da, jeg er 21+4!! Tiden går litt fra meg her hehe

Skrevet

Er vel fare for at det blir for "tungfordøyelig" for morkaka hvis det blir for tykt, og at det derfor kan dannes koagler som forhidrer optimal blodsirkulasjon. Men jeg er nok generelt sett ikke flink nok til å drikke, og har definitivt ikke drukket mye i dag, så det kan kanskje være en god forklaring. Kan ringe jm sånn for sikkerhets skyld, ikke kjekt å gå sånn og lure. :-)

Skrevet

*spurterinnpåkjøkkenetforåfyllepåvannflaska* :-)

Skrevet

Hei Hei

Kanskje ett tegn på at noe snart skjer?? Hos meg har HB`en steget kort tid før fødselen startet. Alle tre gangene.....

Skrevet

Næh, er det sant?? Hoho, sånne svar liker vi!!! :-) Han er jo klar for avgang, så han må bare komme ut og hilse på!!! Johooo. :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hvordan blei det målt? Det er faktisk ikke alle som vet at man må la det blø litt (3 dråper) før man tar prøva...tar man blodet som kommer ut med engang kan det blir feilmålinger.

Skrevet

Hmm, er sanlig ikke sikker på om hun tørket vekk de første dråpene eller hva hun gjorde... Husker jeg tenkte at oi, du fikk jammen ut mye blod, men om hun brukte de første dråpene eller ikke kan jeg ikke si.

Skrevet

Jobber som legesekretær jeg, hvis du tar 13,9 og ganger med 7 så får du hvor nær Hb din er 100%. Ved kjapp hoderegning har du en Hb på ca. 98%. Helt ideelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...