vilha3 (09.09.07) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Var på kontroll hos legen i dag, og alt står bra til med både meg og knerten i magen. Men hb'en har steget fra 12,7 til 13,9- er ikke det litt mye sånn på slutten? Legen kommenterte det ikke, og jeg tenkte ikke mer over det før jeg kom hjem... Noen som vet??
Bea har snart 4 barn? Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Blodet ditt er i tykkeste laget da tror eg... Men det kan være feil om du har drukket forlite i dag og dei siste dagene........Men kan du ikkje høre med jm da ?
Athina' Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg er 20+4 og jeg har 14,7 - 14,9 så det er vel ikke noe farlig. Men jm kommenterte det, for man skal ikke ha for mye/høyt - vet ikke hvorfor for det glemte jeg jaggu å spørre om :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 tror dee er det at blodet da er for tykkt og gjennomstrøminngene blir dårligere da... men Hb er lett påvirkelig med væskeinntaket... Når noen blir uttørket går Hb 'en i været
Athina' Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Fy som jeg juger da, jeg er 21+4!! Tiden går litt fra meg her hehe
vilha3 (09.09.07) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Er vel fare for at det blir for "tungfordøyelig" for morkaka hvis det blir for tykt, og at det derfor kan dannes koagler som forhidrer optimal blodsirkulasjon. Men jeg er nok generelt sett ikke flink nok til å drikke, og har definitivt ikke drukket mye i dag, så det kan kanskje være en god forklaring. Kan ringe jm sånn for sikkerhets skyld, ikke kjekt å gå sånn og lure. :-)
vilha3 (09.09.07) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 *spurterinnpåkjøkkenetforåfyllepåvannflaska* :-)
3Xgull Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hei Hei Kanskje ett tegn på at noe snart skjer?? Hos meg har HB`en steget kort tid før fødselen startet. Alle tre gangene.....
vilha3 (09.09.07) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 Næh, er det sant?? Hoho, sånne svar liker vi!!! :-) Han er jo klar for avgang, så han må bare komme ut og hilse på!!! Johooo. :-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Hvordan blei det målt? Det er faktisk ikke alle som vet at man må la det blø litt (3 dråper) før man tar prøva...tar man blodet som kommer ut med engang kan det blir feilmålinger.
vilha3 (09.09.07) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2007 Hmm, er sanlig ikke sikker på om hun tørket vekk de første dråpene eller hva hun gjorde... Husker jeg tenkte at oi, du fikk jammen ut mye blod, men om hun brukte de første dråpene eller ikke kan jeg ikke si.
Dægern døtte Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Jobber som legesekretær jeg, hvis du tar 13,9 og ganger med 7 så får du hvor nær Hb din er 100%. Ved kjapp hoderegning har du en Hb på ca. 98%. Helt ideelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå