*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Kjenner ei på 37 år som lurer på om det er større kjangs for å få strekkmerker når man er 37 en når man er ung. Hun har to barn fra før som hun fikk da hun var 19, og 24 da finn hun ikke strekkmerker. Hun har nå vært sammen med kjæresten sin i mange år. Og han har ikke barn, men har veldig lyst på. Derfor vil hun nå etter så mange år. Så nå lurer hun på om det er større kjangs å få strekkmerker på magen en når hun var ung. Ikke det at hun ikke skal ha barn om hun får strekkmerker, men vil gjerne vite det. hehe.. litt rart innlegg da, er vel ikke noe fasit svar på det, men er jo greit å spørre for det..
junea Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Vet ikke om man lettere får det om man er litt eldre, men det har jo med hormoner å gjøre!
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg vil tro at yngre får lettere strekkmerker, fordi huden er fortsatt veldig stram og har ikke vært igjennom så mye opp og ned i vekt ol. Så om hun får strekkmerker vet ingen, men vil tro siden hun ikke fikk det da hun var yngre slipper hun nok unna igjen (men godt mulig at hun får et svæært 3 barn som strekker huden hennes likevel. )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Finnes jo unge som meg som har gått mye opp og ned i vekt, og ikke var så stramme da de blei gravide. Likevel fikk jeg haugevis med strekkmerker på magen, og de kom faktisk FØR magen begynte å vokse! Så jeg ser på strekkmerker som hormonelt betinga...nekter å tro at jeg i dette her svangerskapet har fått strukket huden i armhulene!
strekkmerketrollet Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Har hørt at man får det lettere som ung.... jeg ser i allefall ikke ut :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå