Gå til innhold

rosa/brun utflod..


Fiamaja

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har ifølge terminkalkulatoren termin den 9.mai og er forsiktog positiv etter to spontanaborter (den siste nå i sommer). Har en deilig gutt fra før på 2 år så det har jo gått fint også..

Nå har jeg de siste dagene (i forigårs , igår og idag) opplevd å få litt rosa utflod på papiret. Opplevde det kun svakt og én gang daglig - ikke hver gang jeg er på do.

Skal til legen igjen torsdag og måle verdiene - og håper så inderlig at det går bra, men er nå usikker..

 

Har noen av dere opplevd dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevde det med nr 2, nesten hele første trimesteret, og fikk ei frisk og fin jente. Med nr 1 var det aldri spor av blod. Nå er nr 3. på gang, og det er ikke spor...

 

Er ikke uvanelig med en liten "feste-blødning", siden livmora er blodrik og egget skal grave seg ned. Jeg krysser fingre for deg, og tror dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det i noen uker rundt uke 8-10..noen dager innimellom her og der..jeg ble så redd at jeg dro til legen tilog med, men d var ingen ting galt, og nå er jeg 15 uker på vei:)

Helt normalt med andre ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

har hørt at det er veldig vanlig med lette blødninger i førsten, men skjønner at du er ekstra på vakt ettersom du har mista tidligere...Håper alt ordner seg for deg, lykke til:-)

 

Har ett sp.mål til deg jeg da...er redd jeg har mista det nå. Visst siden lørdag, 1.9 at jeg var gravid, men fikk vite det etter test hos legen i dag, 5.9.Begynte å blø, litt mindre enn en vanlig mens om mandagen, etter jeg var å tok blodprøva hos legen.Blødde ca- halvannen dag, men nå i dag er det bare brunt blod( gammelt) hvordan var din erfaring om å abortere, hvis du vil svare på det?

 

Hilsen ei som er urolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...