DolphinGirl Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hvordan går det med augustprøverne? Var det ikke en hel drøss som skulle begynne nå - er alle begynt eller? :-) Blir en spennende tid! Ønsker alle lykke til!
Hera83 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei! Jeg holder mest til på "Bli gravid" nå, er august/september-prøver. Bruker ikke prevensjon lenger, så det er en sjanse for at jeg er gravid nå, men det er altfor tidlig å teste. Veldig spennende! Hvordan ligger du an i løypa da?
DolphinGirl Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Oi, du får holde oss oppdatert! Jeg tar fortsatt p-pillen, men samboer maser og maser, så jeg slutter vel sikkert snart. Planen er å prøve i februar, men hvis samboer får det som han vil, blir det før :-)
Mini nr 2 i mars Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Jeg holder meg også mest på "bli gravid", men vi har jo egentlig ikke begynt å prøve helt ennå. Men sluttet på pillene for 2 mnd siden, ble ikke gravid første mnd, og sist mnd holdt vi oss unna EL. Men regner med prøving etter at jeg har hatt mensen nå (hvis jeg får den da). LYkKE TIL DA =)
MoNaLiZa Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi er godt i gang og idag er det 4 dager til testing!!!! Teller dager nå! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå