Natteravnen* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Skal en tur til London neste veke med to tenåringar, og det blir nok supert men eg har ikkje bestillt hotell enda, det er mange å velge iso om noken har tips er vi takknemli for det. Har vore der tre gongar før, men har då vore privat stort sett. Noken som har et tips om et greit hotell, vi kjem inn til Liverpool station om kvelden (fra stansted), så vi må vel basere oss på taxi derifrå til hotellet, har ikkje lyst vandre rundt der på kveldstid akkurat... :-( Greit å ha et som er `lett` å nå)
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei! Samboer og jeg var der i fjor. Bodde på et koselig,rimelig hotell. Det lå veldig sentralt og hadde svømmebasseng og spa avd. Men jeg klarer ikke huske hva det het....Lå ikke så langt fra Royal Albert Hall,Harrods,og en stooor park. Kan spørre sambo når han kommer hva det het,kanskje han husker
Natteravnen* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Fint, høyr med han. Supert med basseng etter en dag med maaasssse trakking.... Kom også på at en kompis av meg er fra London, så han har nok endel tips vil eg tru!
Tiggywinkle Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Vi har bodd et par ganger på Holiday Inn Regents Park, både med og uten barn. Bra hotell med god frokost og i gangavstand fra Oxford Street, Regents Park, Madame Tussaud. Vi tok taxi fra Liverpool Street St. God Tur:-)
Plutseliten :) Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Hei! Nå har jeg spurt samboeren.....vi bodde i Kensington,stasjonen het det og 2-3 min å gå til hotellet,og tror hotellet også heter Kensington. Parken ...er Hyde Park. Kjempekoselig der var det
Fire? Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 På korte London turer pleier jeg å bo på Madeville hotell. Ligger i en stille "side" gate til Oxford street. I området finnes en rekke hyggelige spisesteder. Usikker på hvordan det er med familierom der - men hotellet som sådann er nyoppusset og er meget behagelig. Pleier å være gode tilbud på nettet. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå