TurangaLeela Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Noen som har fulgt med i saken? Jeg har ikke lest så mye av den og ble litt nyskjerrig, noen som har en ide hvorfor? Jeg vet hun er trolig drept av svigerfamilien...ganske jævlig...Hun er bare 22 år, så er det en baby med i bildet... Leste nettopp hun hadde et svært angstrengene forhold til svigermoren.
Arb.ledig husmor Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Her kan du lese noe: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article401205.ece Ellers har de veldig god oversikt på www.ba.no
Gjest Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Tragisk sak... :-( Hun har nok holdt ut pga "treårsregelen". De hadde 2 barn. En nyfødt og en på ca 1.5 år. Er rimelig overbevist om at det er svigerfamilien og mannen som står bak, ja.
chill+enda en til Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Den saker er skikkelig ekkel... Ser nå at de leter etter henne i sjøen, ute ved Askøybroen. Politiet virker temmelig sikre på at hun er drept, og de har flere steder de kommer til å lete, står det i avisen. Tenker på de to barna hennes som må vokse opp uten sin mor, muligens pga av at deres far har tatt livet av henne - sykt.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ja, helt forferdelig. På nyhetene sa de jo at svigermoren kanskje har drept henne... Stakkars jente :-( Snakker meg om svigers fra helvete.
chill+enda en til Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Fy søren, det er helt grusomt. Ser for meg at dette kan ha blitt gjort temmelig kaldt... Svigermoren sykmeldte seg for å ta vare på mannen sin, akkurat i tidsrommet da mobilen til Dung sluttet å være i bruk. Hverken svigerfaren eller svogeren har sett Dung siden 23.juni, og de bor i samme hus!... De eneste som visstnok har sett henne er mannen og svigermoren. Meldt savnet ble hun jo ikke før medio juli. Syns det har vært noe ekkelt med den saken der siden første gag det sto i BT.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Grøsser at den saken der altså... Kan jo nesten virke som om det er mor og sønn som har stått bak dette, og at svigerfaren og svogeren ikke har vært involvert. De var vel redd hun skulle skille seg fra den kontrollerende psykoen og ta ungene med seg. Utrolig at de ikke har skjønt at de måtte bli tatt..? Nå får de nok uansett ikke ansvaret for barna - heldigvis!
chill+enda en til Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Dersom de har gjort det så har de vel trodd selv at de har dekket godt over. Lagt igjen gifteringen hennes på nattbordet, sikkert gjemt unna den pengesummen det var snakk om (om den i det hele tatt hadde vært der). Var ikke passet hennes også borte? Husker det sto noe om at en eller annen hadde forsøkt å opprette mobilabonnement i hennes navn i juni/juli. Husker du om dette ble avvist? Avledningsmanøver muligens?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå