Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 elsker den crispy lufta, flotte farger og sol!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 en anonym hører definitivt hjemme på kranglesiden, så fuck deg:) jeg er i suverent høsthumør!
Willemo Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg liker òg høsten. Den er litt rydd opp i ting - tid. Har som regel mye energi nå, etter ferien, og pusser opp og fikser litt både inne og ute. Så er det starten på noe nytt. Nytt skole/ barnehageår, nye verv, ny sesong på trening for ungene, nytt studie for meg, og... nye høstklær :-D
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 jepp , akkurat det willemo! Alle syter sånn over at sommeren aldri kom etc...jeg for min del elsker høsten, får sånn initiativ da!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 synes høsten er en herlig tid for å stikke seg litt bort etter en oversosial sommer;) nå skal jeg lese bøker, se på filmer, gå i koseklær etc:)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Har fint lite med anonymiteten din å gjøre. For den saks skyld har det lite med deg å gjøre i det hele tatt, selv om det ikke er veldig vanskelig å forstå hvem du er. Men innlegget ditt er derimot ikke noe å gå i spagat over. Dessuten er det absolutt språklig lavmål å forsøke seg på et ikke-uttrykk som "fuck deg".
Lilly 79 Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg er ikke begeistra for høsten jeg. Mørketid...
M by M Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Det er hyggelig når høsten kommer etter sommern! Men det er faen ikke hyggelig nå når vi nesten ikke har hatt sommer!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 mørketid er kosetid! og dere må da lære dere å bestille en tur til syden hver sommer jenter!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 du aner ikke hvem jeg er...jeg skriver jo nesten aldri på dib! "Fuck deg" var inspirert av den elendige låta som jeg nettopp hørte..et elendig uttrykk til ditt elendige innlegg
Sjefsmegga Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Å hold kjæft....greit ok med høst når man har HAD en skikkelig sommer og er lei av å slikke sol...men høst er ikke stas når man har blitt snytt for en skikkelig sommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå