ole brum:-) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Min mann er veldig plaget med flass i hodebunnen. Han har prøvd "alle" shampooer som finnes på markedet. Alle frisørene han er hos sier at denne virker.... Men enda ikke effekt av noen. Kanskje det har vært bede i noen uker, men så er det like ille igjen. Hver shampoo har han brukt i flere måneder for at den skal få virke, men altså uten gode resultat. Så nå lurer jeg på om noen her har noen GODE råd????
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hmm..nei jeg har ikke erfaring på området med flass,men jeg klør fort i hodebunnen av alls lags shampoer. Kjøp denne: Den nye barnesåpen til Natusan,den er KJEMPEGOD! Natusan baby soothing naturals. Mn blir som en baby på toppen. Bruk den noen dager tror jeg.
Tooblind Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 For min egen del er det kun en shampoo som fungerer. Jeg har prøvd omtrent samtlige shampooer som finnes på markedet (frisørshampooer selvsagt). Den eneste som fungerer for meg er: Matrix - Actrol Dandruff. Når jeg bruker den, bruker jeg den innimellom som en kur. Det vil si at jeg lar den sitte i i ca 10 min før jeg skyller den ut. Ellers vasker jeg alltid håret to ganger og lar den sitte i noen minutter andre gangen før jeg skyller den ut. Et annet tips er å massere hodebunnen godt mens du har shampooen i håret for å stimulere hodebunnen og få opp blodsirkulasjonen. Jeg vet det finnes noen oljer, blant annet fra Shisheido, som skal være veldig fin på dette. Jeg har en slik olje, men har ikke brukt den enda noe særlig, så jeg vet ikke hvor god den er.
Himmel og hav Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Her i huset er det to ting som hjelper: Head&shoulders og en shampo som heter Jørgen (Jorgen?) mot flass. Den siste har jeg kjøpt hos frisør i Larvik men den er sikkert tilgjengelig mange steder.
junea Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 oliven olje eller zalo skal hjelpe. Men ikke så delikat å vaske håret i oliven olje da...hehe
Lunagirl Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Ikke kult å ha snøstorm på hodet! Det vet eg alt om... :/ Hadde samme problemet sjøl i mange år. Fikk garantier av frisørene om at DENNE! Den funker! Uan! Men nei. Så prøvde eg head&shoulders, og den funket iløpet av et par dager. Bruker helst den gule da. Syns den er best. Har innimellom prøvd vanlige shampoer igjen, hadde lissom vært kult å ha en sånn en som lukter superduper-godt! Men da går det max ei uke før det e tilbake igjen. Regner vel egentlig med at dere har prøvd den også, men tenkte no å nevne det i alle fall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå