Gå til innhold

November: Innlegg i feriedebatten.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo. I går kom vi hjem fra ferie og gjett om vi har hatt det fint. Vi valgte å kjøre bil selv om vi skulle 120 mil. Det gikk alle tiders. Delte det i to etapper slik av vi hadde en overnatting. hadde med reiseseng og hennes egen madrass og teppe. Bilturen gikk flott. Har montert DVD i baksetet og thomas toget fenger visst selv om hun bare er 9 mnd.Sov det meste av veien og koste seg når vi stoppet på veikro og slikt. Fikk lov å spise pommes frites og var så stolt. Sov hele natten på alle overnattingene også. I selve ferien har vi fartet litt rundt og vært noen dager her og noen dager der hos forskjellige slekt og venner. Var mest på besøk hos oldemoren hennes. Legging og spising har gått flott. Hun har lært seg å spise brødskive selv! En natt sov hun fra 20 til 06, det har hun aldri gjort før.Er så kry når hun klarer å plukke av osten, spise den og kaste brødbiten på gulvet. Hun har fått masse masse oppmerksomhet og storkost seg på dagene. Hadde henne med i bryllupp og hun var så fin i bunaden sin atte. Lot henne ligge hos tante og onkel mens vi tok turen tilbake til selskapet, hun sov helt til vi var tilbake. Hun har fått smake på både is, sjokoladekake og kreps og spist masse masse frisk frukt.

Egentlig har vi vel gjort alt som er "helt feil" (lang biltur, ligge borte, smake på "fy,fy" ting osv ) men hun har ikke vært så fornøyd og harmonisk hele sommeren som i disse to ukene så jeg sitter igjen med en kjempegod følelse etter ferien jeg! Nå skal jeg og hun kose oss her hjemme de siste tre ukene før jeg begynner å jobbe så jeg håper det gode humøret hennes holder seg selv om vi har kommet hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å lese at det har gått så fint med dere og snuppa i sommer..=o)

Vi har også hatt en fin sommer, på sjøen.. Kjøpte oss båt rett før sommerferien, så vi har vært mange uker ute... Og Magnus har vært kjempe flink, når vi kjørte så sovnet han som regel, så det var ikke noe styr med han underveis.. Og han la seg fint til å sove hver kveld i vogn baggen sin.. Så jeg gleder meg veldig til neste sommer, blir spennende å se hvordan den går.. Tror kanskje den blir litt mer "travel", siden han da har begynt å gå..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...