Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10158270
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 HA HA HA!!!!! LER SÅ JEG GRINER !!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 dytt, til alle som vil le litt idag :-)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Syns ikke det var så morsomt jeg.. Dårlig husmor-humor
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Kjempe morsomt Lurer på hva jeg kommer til å si/ gjøre når det er min tur :0)
pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 jeg synes ikke den var noe morsom, og det synes jeg er å henge ut henne som la ut tråden! og foresten så var det en tråd med samme overskrift i går også og samme innhold! skjer dere!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Synes det var morsomt å lese jeg! Om du leser overskriften så har vedkommende som begynte denne tråden laget den for alle som sa eller gjorde rare ting under fødselen. Den er laget for moro, ikke for å henge ut noen. Vi jenter må bli flinkere til å le litt av oss selv og IKKE ta oss selv så høytidlige!!!
Galskapens overhode Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Til den som mener vi bør skjerpe oss.. så ble denne tråden startet for en uke siden i skrivende stund. Var morsomt å lese dette.
Impul_Siw Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Tidig;) Hadde det litt tidig selv på fødestuen.. I ettertid selvfølgelig. For det første holdt jeg på å spy, og spydde i det heletatt tiden før presseriene. Når første rien kom ba jordmor meg puste inn lystgassen, jeg ville akkurat puste ut da, og ba hun ta den j... lystgassen vekk. Så da ble det uten smertestillende og ingen lystgass. For hver rie presset jeg som en gud, pluss eg tok godt tak i sambo. Trodde det vat hånden, låret kanskje, men tok visst et skikkelig tak i ballene........... Etter 3 timer mente jeg også det var en helt uforsvarlig fødsel som hadde tatt altfor laang tid(sikkert:) Skrek de måtte ta keisersnitt, fortvilte jordmødre sa han var nesten ute så det gikk ikke.. Hyylte igjen, da fikk de klippe meg opp og dra han ut og etterpå sy noen sting ekstra for eg hadde hørt man kunne bli vid nede..hehe Etter 4 timer var han ute, og da lo de godt, faktisk jeg og etter jeg hadde summet meg litt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå