Tally Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 for første gang i dag. Det er jo snart jul og Jim Carrey er jo litt morsom, da ;-) Men jeg skal nok få sett den til jeg blir lei og vel så det før det blir jul igjen, er jeg redd... (Lillepia har litt feber i dag og vil bare ligge på sofaen og se tv, sier hun.)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Filmen er en travesti. Les boka - fortrinnsvis på engelsk - og nyt de fantastiske tegningene til Dr Seuss.
Tally Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Joda, men nå er hun ikke tre år enda og strever litt med engelsken, he, he Men det var en god ide, skal ta en tur på biblioteket og se om de har den inne.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Blander deg kanskje med en annen som bor i England?
Tally Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Vet ikke om du blander, men vi bor i England.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Ok, var det jeg trodde, dermed gikk jeg ut fra at ungen din kunne engelsk, beklager. Dr Seuss-bøkene er ellers utrolig gode for å LÆRE engelsk av, ikke nødvendigvis The Grinch, men for eksempel One Fish, Two Fish, The Foot Book, og så videre.
Tally Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Hun kan en del engelsk, ja, men siden vi er norske begge to og jeg er hjemme med henne, så lærer hun (dessverre) ikke så mye engelsk. Og så flytter vi hjem til Norge til neste år, så norsk er nok det beste språket å lære hene. Men takk for tipset med Dr.Seuss-bøkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå