Gå til innhold

stonz-booties... hvordan fungerer de til barn som går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er de mer beregnet på de som kryper? vanntette? er det noen slags såle inni de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er vanntette, men det er ikke hard såle under så en vil kjenne underlaget mot foten når en går.

Skrevet

ok, men er det bra eller dumt til en som nettopp har lært seg å gå.. mini er 10 mnd, og begynner såvidt å slippe seg og gå noen steg nå. så han vil vel gjerne være i go gang til vinteren tenker jeg, med å gå.. gjerne liten vits da, heller kjøpe "skikkelige" vintersko..?

Skrevet

De er jo ikke så dyre, så jeg hadde kanskje kjøpt et par å hatt i vognen, sandkassen osv. Kan selvfølgelig gå med dem en stund, men ville ikke brukt dem som vanlige sko i single eller terreng.

Skrevet

De er for barn fra 0 til 3 år står det på hjemmesiden dems.

Tror nok også de er fine for dem som nettopp har lært å gå.

Skrevet

De er veldig gode og ha i f.eks vogna, bæremeis, pulk o.l. Da er jo de mye mykere og bedre og ha på føttene enn sko. Jeg har slike til gutten min, men han har ikke lært seg og gå, så han bruker de ute i barnehagen. I sandkassen o.l. De er veldig gode, og holder bena god og varm!!

Skrevet

til dere som har de, bestilte dere de på nettet eller går det an å få kjøpt her i landet også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...