6Ymamma Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Lurer på å starte en klesbutikk for herrer. I min by så er det 2 kjøpesenter. Den ene har ingen tilbud i herreklær....sett bort fra dressmann. Årsaken til dette er at de andre flyttet til det andre senteret. Men nå har senteret bygget på å det er fremdeles ingen der. Det er et kjempe bra senter og alle liker seg der, liker det best, MEN de har jo ikke dette tilbudet. Så nå må jeg undersøke hvilke kjeder jeg har å velge mellom. Det må ikke være for høye priser.... noe alla Jack % Jones
6Ymamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2007 Hehehehe har en magefølelse på at dette ikke er et tema som fenger folk her inne! Hehehe kan forstå hvorfor =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Carlings jack and jones kan gå det også. Er dårlig med gode butikker til dem. Lime kanskje:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Liker ikke så mange kjeder for menn. HM har en del herre klær jeg liker, bukser til gutter fra Carlings...så er jeg glad i Pepper (butikken) i Bergen. Mye fint der til hannkjønn.
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Solid, Wagner, Carlings, Jack & Jones, Blend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå