Monajenten Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har et glassbord nå, men det ene beinet er ødelagt og det er veldig upraktisk med en snartreisesegoppbaby Er så usikker på om jeg bør velge svart eller hvitt stuebord. - Veggene er hvite - Sofaen er svart - På den ene veggen (den med tven) skal jeg kjøpe en "åpen" hylle som dekker omtrent hele veggen, denne er hvit. Tven skal være inni. - Har lyst å "varme opp stilen" etterhvert, og har egentlig litt lyst på brune, beige og turkise detaljer, men føler kanskje (?) det blir feil med brunt bord siden stilen for øyeblikket er hvit og svart Hva mener dere? Hvitt, svart eller brunt stuebord?
It's all about me Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det er litt av samma stillinjen som vi har og jeg er ikke i tvil om at jeg skal ha svar stuebord og spisebord.
Monajenten Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Og jeg som har funnet DET fine hvite da:-/
Sebra Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Hehe må le litt . Det er jamen ikke lett det der med møbler. Jeg er på jakt etter spisebord og stoler. Men vet ikke helt hva jeg vil ha.
Monajenten Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Det er ufattelig vanskelig, og jeg blir helt stresset av meg selv:-/
Sebra Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Hehe fant spisetue . Men gubben synes den var stygg. Blæ
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes hvitt høres fint ut. Eller hva med valnøtt eller wengéfarget bord? Eller eik? Så varmer du opp stilen litt. Sjekk ut www.bolia.com eller BoConcept på Skeidar Myyyye fint!!
Torpekjærringa Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 har akkuratt den samme problemstillinga....men jeg tror jeg går for svart bord! så litt på dette jeg ;o) http://www.bohus.no/default.asp?page=93&product=2973&p2973_v=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå