Gå til innhold

Kor lenge brukar ein body?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel vinterhandle snart: og det finst neppe fasit, men: kor lenge brukar ungane body?

Jenta mi er 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er greit med body så lenge hun går med bleier iallefall

Skrevet

Så lenge du finner noen som er store nok. Jeg har en gutt på 2,5 år og han bruker str 104 i klær. Men det er så og si umulig å finne bodyer som er så store.

Ellers er det jo som hun over meg skriver upraktisk med body når de begynner å gå på do/potte selv.

Skrevet

Vi hadde omtrent slutta før ho var 2, men i den nye b.hagen sa de at de foretrakk at de brukte bodyer siden de sover inne...slipper grapsing oppi bleiene, visstnok :-) Så vi bruker det ennå, iallefall i barnehagen. 2 år 4 mnd.

Skrevet

Jeg syens det var greit å bruk frem til hun sluttet med bleie.

Skrevet

tenker litt på at det må være naturlig å bruke det til de ikke bruker bleie lenger, så fremt de finnes i riktig størrelse da.

Skrevet

Bruker det fortsatt på jenta mi, særlig på kalde dager så slipper hun glipe på magen :o) Bruker da helst kortermende ullbodyer under vanlig genser. Kommer sikkert til å slutte når hun slutter med bleier.

Skrevet

2,5. Da ble de for små og vi begynte med intens pottetrening.

Skrevet

seriøst slutta med body da han var 1 år jeg.synes det ser merkelig ut på så store unger.

Skrevet

det var et rart argument. At det ser merkelig ut!! Praktisk om vinteren når barna er små. Slipper sprekken bak, at bleien blir tung/siger og at de får ull på stumpen i kulden. Synes det er litt upraktisk hjemme, og spesielt om barna vil prøve å gå på do alene. I barnehage setter de stor pris på ull bodyer på de minste, i alle fall der jeg jobba.

Nå tror jeg at kaster bh en. Ser så merkelig ut på meg med små pupper:)

Skrevet

Vurderer å kutte ut bodyen i vinter, pga pottetrening(2,5år). Lettere for henne å gå på do selv uten body.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...