mamma til 2 små Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 er det noen som har nettsider hvor jeg kan bestille takkekort fra? ikke de vanlige fotobutikkene da.
6Ymamma Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg vet om en siden... vent litt så skal jeg finne den
6Ymamma Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 http://www.kortshop.com/index.php?cPath=43_56 her er adressa! Nydelige kort!
Milli Vanilli Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 http://www.optimalprint.no/no-NO/hjem de har kort litt utenom det vanlige
mamma til 2 små Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 takker for tips. her var det mange fine kort å velge mellom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå