Gå til innhold

Carena easy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på og kjøpe det. Skal? Skal ikke?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du skal bruke den til da.

Den er grei som ligge-i-bilen vogn til småturer og butikker.

Men den egner seg ikke til turer ute på dårlig underlag eller briostein.

Skrevet

Kommer an på hva du skal bruke den til... Skal du ha den til handlesenter-trille hadde jeg villet sett på de litt mer avanserte paraplytrillene, som man kan slå sammen så de blir helt små. De finnes jo både med nedfellbar rygg og kalesje.

Hadde den carena trilla, men synes egentlig den var ganske stor og klumpete, hvertfall til den bruken jeg tenkte å ha den til...

Skrevet

Møkkaræl! Til den prisen ville jeg gått for en annen trille, f.eks. Titanium Baby... Carena er sinnsykt stiv å trille, knirker som et helvete uansett hvor mye du smører, er tung å vippe opp og ned, hjulene får ikke feste på glatte shoppinggulv, den er stor sammenlagt, stor og flat, og den blir skeiv i ramma etter en stunds bruk... Styr unna..! Du får mange MYE bedre triller til en tusenlapp, f.eks. BabyDan, Titanium Baby eller Troller..!

Skrevet

Hmm. Ok..

Noen som kan tipse om en annen rosa vogn til samme prisen som er bedre?

=)

Skrevet

Vi kjøpte Quinny zapp veldig fornøyd med den. Kjøpte den i Svinnesund.

Skrevet

Kjøp heller en annen trille du;)

Skrevet

Hvor fnner jeg den? Link?

Skrevet

Hmm....jeg har allerede kjøpt den...men ikke tatt i bruk enda...kjenner jeg angrer litt nå...:( mon tro om jeg får bytta den kanskje...lappen henger på, men eska er kasta...

Skrevet

Jeg har fortsatt ikke bestemt meg jeg. Kan godt hende det blir carena uansett. Er jo mange andre som mener den er bra. Ja ja. Får vel se hva gubben sier også. =)

Skrevet

vi har den rosa carena vogna og jeg er veldig fornøyd med den.. bruker den stort sett hele tida bortsett fra om jeg skal trille i ulent terreng som skogsti osv.. på brostein er den også litt dum innimellom ja. men ellers er jeg veldig fornøyd. kjøpte min på svinesund:)

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd. Bruker den til shopping og ferieturer. Suveren vogn til det formålet! Knirker innimellom ja, men da er det bare å ta på litt sykkelolje så blir det stille :)

Skrevet

Styr unna denne trillen! Bare noe dritt. Hjulene får ikke feste på glatt gulv, knirker, er stiv og vanskelig å vippe opp på fortauskanter. Kan ikke tenke meg at det er godt for barna å sitte eller ligge i denne vognen på humpete eller ujevnt underlag. Kjøp heller en litt dyrere trille. Maclaren skal visst være bra.

Skrevet

Kjenner meg absolutt ikke igjen i kritikken over her jeg. Syns vognene er helt super til shopping turer ol. Skal jeg på skogstur så tar jeg den store vognen, men ellers bruker jeg bare Carena vognen.

Man må smøre den da når det knirker!

Skrevet

møkkavogn. den knirker så jeg blir rent flau av å gå med den, ikke fungerer hjulene som de skal heller. bomkjøp!!!

Skrevet

Hvis du kommer hit så skal jeg kaste min etter deg! jævla drittvogn, totalt ubrukelig er den, og jeg overdriver ikke litt engang når jeg sier det.

Skrevet

hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...