Gå til innhold

Hva er et BAM BLAD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor får jeg fatt i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om du får kjøpt det noe steds. Jeg får det sammen med Foreldre & Barn som jeg abonnerer på. Bladet tar for seg barnets utvikling og forskjellige tema som er knyttet til barnets alder.

Skrevet

Det er ett magasin utgitt av "foreldre og barn". På helsestasjonen får du gravid- utgaven gratis. Ellers følger det barnets utvikling fra måned til måned i nye blader, men det må du abonnere på.

Skrevet

jeg kjøper bladet gravid, får jeg det der?

Hum...! er litt lost jeg.....

Har ikke fått noe sånt blad hos legen.

bare en bok hvor det står far på baksiden

og mor forran...

Skrevet

Nei, du får det ikke gjennom gravid- bladet. Men du kan jo ringe foreldre og barn og høre hvor du kan få tak i det, for det skal som sagt være gratis... De vinner jo nye kunder dersom du liker det, så kanskje de kan sende deg ett? :) Har du hørt på helsestasjonen eller jordmoren???

Skrevet

Jeg fikk Gravid bladet hos jordmor. Jeg gikk bare til jordmor på kontroller. Det er ikke alle som deler det ut for de mener det er for mye reklame i det...... !

Den mor og far - boka fikk jeg også. Og så fikk jeg Spebarnsboka på sykehuset etter fødselen. Den er kjekk, så får du tak i den før fødselen så er det grei lesning egentlig.

Skrevet

Nei, har ikke hørt hos jordmor.

Men er bladet gratis? Da tjener de jo ingenting på å få nye kunder, eller må en betale for bladene etter det første?

Føler meg litt dum....men det er kjekt dere svarer uansett:-)

Skrevet

Jo, de tjener på det hvis du liker det. for da begynner du sannsynligvis å abonnere på de senere utgavene som følger barnets utvikling. ;) (Og dette abonnementet må du betale for.)

Det er forresten mulig at du får ett par til gratis etter fødsel, før du må begynne å betale. Er ikke helt sikker....

Skrevet

ahhhhhh, ok, da skal jeg se om jeg finner nett siden deres, så jeg får bestilt abn.

Jippi:-)

Skrevet

Det der er foreldre og barn. Det er de som gir ut bam- bladene, men bam- bladene handler om spedbarn.... foreldre og barn er gjerne om litt eldre barn.... Hør på helsestasjonen din, eller ring foreldre og barn :)

Skrevet

Jeg fikk BAM blad hos jordmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...