Gå til innhold

Hvilke planer har dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg rett og slett slappe av!

Ungene er i barnehagen, og selv om jeg ikke akkurat er en toppidrettsutøver (ikke engang en halv hobby-trimmer...), så klarer jeg å gå å styre med noe hele dagen... Ikke det at jeg gjør så mye, men det er alltids noe jeg skulle ha gjort klart før fødselen (termin neste onsdag).

Så idag har jeg satt meg som mål å skulle ligge mye på sofaen, skal bare ta en liten runde med støvsugeren, og brette litt klær. Og sitte litt på BIM, hehe. Men så skal en stor JAPP fortæres, og en god bok leses!!!!

Hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm. Sofaen, tv`n og en god pose SMASH!!!!!!

Skrevet

Sofan vel,kaffe og vann,henge opp en klesvask,og brette noe tøy...Gjorde masse i huset,så i dag en det "hviledag" Tihji!! Vi gravide må jo ta det med ro;:)

Skrevet

Bim, sofaen foran tv`n men skal gjøre noe nyttig også,skal nemlig male ferdig vugga=)=) litt bygge rede humør om dagen=)

Skrevet

Bombe legekontoret om jeg ikke får svar på hcg prøven min.

Skrevet

Rydder og vasker her hjemme, men maa dra og jobbe snart, kommer til aa jobbe til etter midnatt igjen. Det er min plan, som for alle andre dager.

Skrevet

eg har nett ryddet matskapene på kjøkkenet eg da.... så bytter eg på sengene og vasker klær til den store skittmedalje....men no e det lunsj på BIM, føler meg kjempeflink

Skrevet

Har sovet lenge i dag,men har rukket å dusje,sette på en maskin med klær,vaske opp(har ikke oppvaskemaskin) og spise frokost! Skal til sv.kontr hos legen nå kl 13. Hjem og lage middag og en tur til Oslo i kveld...sambo skal spille kamp mot Manglerud i kveld(fotball).

Skrevet

Malte ferdig vugga i går:-) Er også veldig bygge rede humør, derfor det er litt vanskelig å huske på å legge seg litt nedpå innimellom.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...