Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Er gravid i 15 uke og harhatt en veldig tøff start med sykehusinnleggelse pga ekstrem kvalme..har bokstavelig talt spydd i 3 mnd, gått ned 10 kilo.MEN nå begynner jeg å bli bedre og håper jeg kan begynne å nyte det hele..Men jeg har et problem.siden jeg har vært så dårlig har jeg kke klar å være noe god kjæreste i det hele tatt.jeg har bare ønsket han vekk og ville bare ligge alene og slippe å forholde meg til noe.vi hadde ikke vært lenge sammen før vi ble gravide og nå føler jeg at vi må bygge opp mye på nytt.jg skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke ønsket hans støtte og nærvær når jeg var så syk??og det skremmer meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig hormonene spilte deg et puss.. Blir vist gjerne sånn, at blir man veldig syk, så begynner man å misslike barnefaren... For er jo på et vis han som er grunnen til syken. :) Så er vel ikke så mye å være redd for. :)

Ta en grundig prat med han, og forklar at du ikke har ment å være slik, snakk om følelser, forholdet, graviditeten og ja, alt som du syns dere bør snakke om. :)

Skrevet

Trenger ikke å vær så syk for å ønske avstand til din kjære.

Jeg selv har ønsket minst mulig kontakt av alt slag, kyss, klem, holde rundt... ikke minst sex har ikke komt på tale.

Mye hormoner, og disse gravide kroppene reagerer så forskjellig.

Vi hadde heller ikke vært sammen mer enn 7mndr før jeg ble gravid, men vi er da fortsatt sammen ;P.. hehe.

Bare snakk med han, og si det vil gå over, dere har jo litt tid igjen til bare dere to før ungen kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...