Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 ..har dere fått med dere den nye serien "Jordmødrene" som skal begynne? Men...hvor..(kanal) og når?
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 De sier bare; "kommer på NRK1" Regner med at det kommer mer informasjon om når det starter, eller kanskje man kan finne noe på NRK sine sider... Jeg gleder meg i alle fall til den starter
-Lady Godiva- Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hvis ikke jeg tar helt feil,så begynner den på NRK1 den 5.september...
Luna** Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Så reklame her en dag. Den vil jeg prøve å få med meg
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Fant dette på NRK1 sin side: starter onsdag 5.9. kl. 19.55
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Sambo, som nok gruer seg litt til fødselen - hadde vil ikke se serien. Er litt usikker selv. Så et klipp hvor de ropte "Barnelege, anestesti" og virket ganske stresset. Kanskje man blir unødig engstelig av å se på det?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Gleder meg til å se serien jeg! Det er jo spennende da! Kommer sikkert til å grine bøtter og spann men..... Tror det kan være grei å se at det kan være komplikasjoner også. Det er faktisk ganske vanlig at man trenger litt ekstra hjelp under fødselen og at babyen trenger litt hjelp også. Det er jo ingen som forteller noe om det på forhånd og kanskje kan det gjøre at selve fødselsopplevelsen oppfattes traumatisk i ettertid??
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 For min del er eg glad for at serien kjem no, like etter eg har fødd. Kjem sikkert til å ha ein pakke kleenex til å hjelpa meg... Den dagen vi reiste frå sjukehuset var det ei som hadde gått på overtid, og hadde blitt satt på drypp om morgonen. Ho vart sendt på keisersnitt då vi var på veg ut dørene. Det tok på å vera vitne til, spesielt sidan eg nett hadde fødd sjølv. Dei høyrde hjertelyden før dei for, så eg vart beroliga av det. Men hadde dårleg samvit der eg, mannen min og ungen vår tilfeldigvis var til stades og møtte blikket til den blivande faren. Kjenner på det enno, etter tre veker. Spesielt sidan eg hadde ei heilt fantastisk fødselsoppleving sjølv... Badekar, opp i senga, to rier, baby ute (det gjekk i overkant av 7 timar, men berre to press).
mumsima Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Jeg fant dette på www.nrk.no: http://www.nrk.no/kanal/programoversikt/?p_otr_prog_id=OFAA19002106&p_otr_sendedato=20070905&p_otr_anntid=19.55&p_otr_kanal=NRK1&p_knapp=Omtale&p_artikkel_id=0
mumsima Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Hmmm, det ble visst ikke helt riktig. Men gå inn på TV-program i menyen til venstre for å få opp en alfabetisk oversikt. Klikk på Jordmødrene og deretter på Omtale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå