Gå til innhold

Endelig min tur til å dra på UL =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, endelig kom min UL dag :) Har time på Bærum Sykehus kl. 19:00 =)

Noen som vil gjette litt?? =)

- Vært masse kvalm

- Har "all aorund" mage :) ikke spiss...

- Magefølelsen sier gutt, mens i drømmene mine er det alltid jente =)

- ALLE Førstefødte i familien vår (begge sider) har jenter ført førstefødte.

har liksom ikke hatt så mye mer plager, så var lite og skrive her =)

Klem klem =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer snuppa!!!! Gled deg!!! =)

Har du hatt mere kviser enn vanlig? Fet hud?

Skrevet

Har du prøvd ringtesten?

Skrevet

Urgh.. har såååå mye kviser at..fysh.. :P

jeg grugleder meg egentlig :P hehe.. Vet at det er liv meeen, ja.. syns det er så mange som har fått forferdelige beskjeder på UL her i det siste :(

Skrevet

Nei, har desverre ingen ring enda ;p

Skrevet

Tror også du får jente

Går sikkert bra. Hadde en kjempefin ul selv i går :)

Skrevet

Hva får du da Fruktmos-på tjukka igjen:) ??? =)

Skrevet

Jeg tror jente... leste en undersøkelse som sa at 98% av de som drømte hvilket kjønn det var, hadde rett, mens bare 50% av magefølelsene stemte... Tror det var en dansk undersøkelse.

Skrevet

Gratulerer masse. Det er jo helt fantastisk...

For å tippe: Jente

Skrevet

Fødselskartet sier jente =) hadde jo vært knallkoselig med ei lita tulle =) men blir like glad om det er en pjokk :D

Skrevet

Er det din første da? Jeg må bare tippe jente! Åh,nå gleder meg meg til å få fasiten her!

Skrevet

Glemte å skrive det, JA, dette er min første ;D hehe..

Fasiten kommer på sms til Queen of the road - som kan legge det ut for meg ;) Skal nemlig på bursdagsselskap hele kvelden.. :P

Skrevet

Funker nok med en vanlig gullring også.. :)

Hadde en følelse av gutt på deg jeg.. Men etter forklaringen så tror jeg kansje jente...

Skrevet

Er ille usikker selv og ;P tiden går liksom ikke fort nok, herre, 7,5 timer igjen :( huff..

Nå sparker det hverfall godt der inne =) etter 3 skiver med Sjokade så hadde jeg sikkert også sparka hadde jeg ligget inni der :D

Skrevet

Legger ut når jeg kommer hjem.. Rekker nok ikke hjem før halv 10 i kveld jeg da. Skal på møte rett etter jobb.. =) Tupperware møte. Må holde meg oppdatert vet du. :)

Skrevet

Da kan det hende jeg rekker det før deg =)

Hva skjer egentlig på UL'en ??=) Tar d lang tid?

Skrevet

Jeg var inne en halvtime... Måtte opp på benken to ganger da, for hun tok ikke bilder, så når jeg spurte etter bilder, måtte jeg oppå igjen. Så be om bilder.

Eller så var det ikke så mye.. Kikket lenge på nurket da.. målte å styrte.. :) så fikk se henne lenge. =)

Også litt spørsmål om alkohol, narkotika, og div annet.. :) Så var mest kikking på prinsessa. :)

Gleder meg til å høre hvordan det går!!

Skrevet

Er redd det skal være noe fryktelig galt jeg skjønner du, siden jeg fremdeles ikke har kutta røyken heeeeelt, er nede i MAKS 2 om dagen... huff..

Skrevet

Det tror jeg går helt fint.

Svigerinna mi har mistet 3 ganger før, men hun fikk en datter for et år siden, hadde røyka hele svangerskapet, vet ikke hvor mange for dag men.. Hun er overvektig... Hun fødte 2,5 månder for tidlig, pga svangerskapsforgiftning, men du ser det ikke på lille snuppa nå at hun hadde en slik tøff start. :)

Skrevet

gjetter en liten gutte bebis på deg:) jeg har hatt fire runde mager,gutter:) nå spiss,jente,hehe..

Skrevet

Jeg gjetter en liten pjokk på deg...

Du er sikkert av den typen som meg...Gjør det stikk motsatte av resten av familien...=oD...hehe

Skrevet

tipper jente jeg:)

Skrevet

tipper jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...