Gå til innhold

Noen som har bestilt fra minsten.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte varer for 1700 kroner for en uke siden. Noen av varene kunne man ikke velge størrelse på, så jeg sendte en mail og spurte om hvilke str. som var igjen. Spurte også om leveringstid. Dagen etter sendte jeg mail på ny og spurte om jeg kunne legge til flere varer på bestillingen min, eller om det allerede var sendt.

Jeg har ikke fått noen svar på de tre eller fire henvendelsene jeg har mailet. Har også prøvd å ringe fire dager, uten å få annet enn et opptattsignal etter at det har ringt noen ganger.

Lurer sånn på om dette er en useriøs aktør og skulle gjerne ha hørt om det er flere her inne som har erfaring med denne nettbutikken. Jeg er ganske skeptisk nå siden hun som eier denne butikken ikke svarer på henvendelsene mine. Når jeg søker opp nummeret i gule sider kommer jeg til Intura Møbler As. Lurer på om dette ikke er så seriøst som det ser ut i første øyekast?

I hvert fall er det elendig kundebehandling å hverken svare på mail eller telefon på en hel uke. I det minste kunne jeg ha kommet til en telefonsvarer slik at jeg fikk lagt igjen beskjeden. Noen som vet noe om minsten.no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet derfra flere ganger jeg, veldig fornøyd, men dette hørtes jo litt mystisk ut da...! :-/

Skrevet

Vet forøvrig godt hvem hun er hun som driver den også, så kan prøve å få en direkte mailadresse til deg om du vil..!

Skrevet

Ja, en annen mailadresse ville vært supert! Bare send meg en pm :-)

Skrevet

Skal prøve å huske det senere, men må løpe på skolen nå..!

Skrevet

Flere som har handlet her?

Skrevet

Handlet der for 1,5 uke siden.

Etter 4 dager var varene fremme sammen med et ksoelig kort fra innehaver.

Tror nok bare du har vært uheldig. Sikker på at alt gikk riktig for seg når du gjordet bestillingen?

Skrevet

Ja, jeg tror det. Det står på siden at orderen er levert og hele bestillingen ligger inne når jeg logger meg inn. Det hadde vært fint å høre om jeg gjorde noe galt i bestillingen, men da må jeg jo nesten få tak i innehaveren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...