Gå til innhold

Andre som kjeder seg hjemme på dagtid..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..nettopp begynt permisjon....lange dager, alle er på jobb.

Hva gjør dere andre på?

Spesielt dere i Stavanger...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor nå ikke i stavanger, men kjeder meg nå ja. Alt er hue stup her med oppussing, så har ikke fått gjort annet en å finne fram alt bebitøy og det er vasket og ligger i stua med alle andre klær da vi ikke har soverom enda. Så nå sitter jeg aleine, sønnen vår har begynt på skolen, og mannen min er jobb. Først slo jeg ihjæl 1 1/2 time i badekaret og leste da ut halve boka jeg har begynt på . Det endte jo med hodepine selvsagt. Så var det å finne seg litt mat og kikke litt på tv. Så satte jeg på en klesmaskin og hengte ut den andre, så var det å sitte litt inne her. Deretter så har jeg fått rydda oppat det verste rotet på kjøkkenet og støvsugd. Og nå er det pause her igjen............... Det går stort sett i klesvask og sitte på rompa og lese om dagen. Svetten siler og det føles som armene skal dette av når jeg gjør noe så ikke så morro og finne på noe heller.

Skal slå ihjel en ettermiddag på ikea denne uka tenkte jeg med min mor og handle bort noen tusen lapper, legetime, møte på jobben, bla bla. Ganske kjedelig liv om dagen ja, orker ikke dra på besøk her og der heller for da orker jeg ikke så mye når jeg kommer hjem igjen.

Dagens mål resten av dagen i dag er og komme meg gjennom alle dredsa mine og ha i voks,hehe, og rydde litt på verandaen kanskje:)

Skrevet

Jeg har nettopp begynt i permisjon, men kjeder meg ikke foreløpig! Vasker klær, vinduer, rydder i ting som har hopet seg opp, limer bilder i album, leser i bøker, og treffer venninner som er i permisjon;) Men mulig jeg kommer til å bli mer rastløs når dagene og ukene blir lengre....

Prøv å kos dere så godt dere kan!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...