Nummer tre <3 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 nå har jeg blitt tante igjen og jeg kjenner eggstokkene vibrere hardere en ristemaskinen i malebutikken.. Å se det lille nurket fikk meg bare til å bli enda mer utolmodig... Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Nå trenger jeg gode forslag på hva jeg kan fordrive tiden med til april når vi skal begynne å prøve... Hjelper litt å være her inne på bim, men det er jo fadern meg ÅTTE måneder til april.. Trener også, for å gjøre kroppen enda mer "klar" for en graviditet, og det hjelper også litt på tankene.. Det positive er at etter sambo fikk se niesa si, så ble han mer klar han også.. men tror ikke han vil prøve noe før uansett.. hmmmm... blir GAAAAL..
DolphinGirl Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Tja, det kan ikke være lett å vente så lenge når man er klar som et egg:) Jeg må innrømme da jeg ble tante for tre uker siden, ble jeg ikke babysyk med en gang, fordi begynnelsen er jo ganske tøff og ikke bare fryd og gammen. Man får ikke til amming, vet ikke hvorfor babyen skriker, får ikke sove osv osv. Men den siste uken, når hun er blitt større og alt har roet seg litt, begynner babysyken å strømme på. Jeg benytter tiden før jeg får barn (dvs annenhver uke, når ikke stebarnet mitt er her) til å gjøre ting jeg sannsynligvis aldri vil få tid til på noen år etter at jeg får barn. Jeg elsker å lese, så jeg leser veldig mye nå. Har en venninne som har to sønner som sier at hun savner å sitte i fred og ro å lese en bok. Så jeg benytter sjansen nå. Jeg pleier også å sitte barnevakt til jeg blir drittlei, og da blekner babysyken ofte noen dager ;-) Har du prøvd det? Vi skal også pusse opp huset vårt, og det er jo tidkrevende. Vet ikke om det er aktuelt for dere, men det er et forslag. Så mitt beste forslag er å gjøre de tingene du elsker å gjøre, som ikke nødvendigvis lar seg kombinere med barn! Fritidsinteresser osv. Vet ikke om dette hjelper deg, men jeg nyter i alle fall stillheten og roen annenhver uke når jeg hverken er stemor eller mor - og sakte men sikkert kommer savnet etter å fylle stuen med barn. :-)
ups..nummer4 Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hehe jepp !!! Jeg og gleder meg sånn til å bli gravid igjen :0) Jeg har derimot en liten gutt som er 9 måneder idag og en på 5 år, så jeg konsentrerer meg om de og koser meg hver dag som går med de :0) Tror det kan hjelpe deg, å kose deg med det du har akkurat NÅ ;0) ;0)
Venter på 3_de spire Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Heisann!! Jeg hadde håpet at vi skulle være høsprøvere, men har nå blitt enige om at vi skal vente til våren. Har lyst på januar-09 baby. Jeg hadde egentlig veldig lyst på sommer-08 baby, jeg da. Men gubben har nå snakket meg fra det. Ferien er alt planlagt, od det passer ikke å ha med en liten baby og heller ikke å gå høygravid. Så da ble vi enige om at det var greit å få en i januar. Har to fra før, de er født i juli og november. Det er helt håpløst å gå å vente. Tenker ikke på annet!! Håper innerst inne at det bare skjer før da, men på samme tid sier fornuften at det er fint med en baby i januar. Men fornuften er ikke alltid den slipper frem.... Prøver også å trene endel, vil gjerne være litt strammere i fasongen før jeg blir gravid. La på meg kjempe masse sist og slet veldig med å få det av. Så nå skal jeg komme i rutine med trening, så jeg klarer å holde det når jeg blir gravid også. Lykke til!
Nummer tre <3 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Hei Venter på 3_de spire! morro at vi skal prøve sånn ca på likt da! eller kjipt at begge må vente like lenge, hehe...! jeg går også å håper på at det skal skje før, og hvis det gjør det så er ikke det noe problem heller, men sambo vil vente til etter nyttår pga jobben, og jeg vil ikke ha no høst/tidlig vinter-barn så da blir det forhåpentligvis januar baby på meg.. Vi har ingen fra før da, så det blir ekstra spennende... er veldig spent på om det funker på første forsøk, eller om det kommer til å ta tid... Her går det i jobbing og trening for å få tiden til å gå.. også kjøper jeg litt babytøy i smug.. hehe Skikkelig nedtelling, og det gjør det vel egentlig bare værre... Lykke til tilbake! Håper på at det skjer et "uhell" snart klemmer
Venter på 3_de spire Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Vi får holde kontakten fremover og se hvordan det går. Koslig å ha noen å snakke med som skal gjennom det samme. Håper at det klaffer på første forsøk når april er der. Klemz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå