Gå til innhold

Gruer meg til UL om 2 uker....Flere som har hatt det sånn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg sånn til UL som er om 2 uker :(

Er så redd for at det skal være noe galt med babyen min... Har hørt om så mange som opplever å få dårlige beskjeder på den UL i det siste.

Jeg har hatt en MA før så det er nok derfor jeg er litt ekstra nervøs, men siden jeg ikke kjenner noe liv enda er det vanskelig å tro at det er bra der inne :(

Noen fler som sliter med sånne følelser?

Jeg har hørt hjerte lyden flere ganger, så det er nok bra men....

( er 16+2 i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt skjelven når jeg skulle til UL. Var redd noe skulle være galt. Men alt gikk kjempebra!!:) Det var en ubeskrivelig bra opplevelse=) Men det er et gammelt uttrykk som sier: "Vær litt redd, så er du i sikkerhet".. Tror dette gjelder for meg hvertfall;)

Skrevet

Jeg var også skikkelig nervøs når dagen kom, selvom jeg gledet meg helt ubeskrivelig også. Men det gikk kjempebra! Allt sto bra til.

Hadde heller ikke kjennt noe særlig liv, bare hørt hjertelyden så jeg tenkte nok det samme som deg. Husk at det går bra med de fleste!

Skrevet

jeg gruer meg oxo til ultralyd om 2 uker, er 16+1 nå. er nærvøs for om alt er bra der inne. jeg har enda ikke fått høre hjertelyden,så er vel ekstra nærvøs og siden jeg ikke kjenner liv enda.Så håper virkelig alt er bra med den lille der inne.

Skrevet

Det er godt å høre at man ikke er alene om å ha disse tankene :)

Alt er nok bra med babyen, må prøve å tenke sånn.

Tusen takk for svar jenter :)

Skrevet

Jeg skal på UL i dag, og gruer meg skikkelig. Nå kjenner jeg liv, men er redd for at de skal finne alvorlige misdannelser osv. Klarer nesten ikke å tenke på annet, synes det er helt grusomt. Skal love deg at jeg blir lykkelig om alt er ok. Hadde ikke samme frykten forrige gang, var jo litt bekymret, men ikke slik som nå.

Men som regel går det jo greit. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Krysser fingrene for deg også anonym 11:58.

Det blir nok en kjempe fin opplevelse og se den lille babyen sprell der inne :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Hei:-) Kom nettopp hjem fra sykehuset. Grudde meg sinnsykt før jeg skulle inn. Da jeg fikk se bilde på skjermen av en sprell levende liten baby ble jeg lettet. Er 13 uker. Men det var jo en mini baby med ti fingre og ti tær. Dama som tok ul tok seg god tid og studere vidunderet mitt. Men jeg skjønner at du gruer deg.Men du har da hørt hjertelyden så det er nok ikke noe å engste seg for.Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...