Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Kaldt på Østlandet i dag. 2 grader når jeg sto opp klokka halv åtte! Når tar vi frem skinnposen til de små? Har en gutt på snart 3 mnd. Jeg har vogn med mykbag. Det er ikke plass til skinnpose i den, så når jeg begynner med posen, må jeg rett og slett ta vekk bagen. Men det er jo veldig tidlig? På en annen siden gjør det vel ikke noe bare man bruker sportsdelen i liggestilling..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg ville ikke gjort det ennå. Ja, det var kaldt - men dessverre blir det kaldere. Bor i Oslo selv, og vet at det blir varmere i løpet av dagen. Jeg sparer bevisst skinnposen til den virkelige kulda og bruker dyne, evt. med ullteppe om morgenen en stund til. Jeg har en på snart 4 mnd.
En liten mamma Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hadde nok tatt frem skinnposen om det var 2 grader ja! Vi kan ikke fryse nå, bare for at det blir enda kaldere senere. Men om en tar frem skinnposen. så trenger den ikke brukes hver dag fordiom. Kle etter behov, vær og vind. Samme gjelder med posen syns nå jeg.
LINDA*** Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hm.. Jeg lurte på det samme.. Har en sånn der type voksipose. Men den blir jo altfor tjukk/varm nå. Høsten/sensommeren er så variabel at en kan bli sprø.. Det ene øyeblikket kjempevarmt, det neste kaldt og guffent! På en og samme dag... Og vi nordmenn lærer vel aldri, hehe... Uansett. Kanskje det er en idé å kjøpe ull-pledd? Jeg har gått over til sportsdelen selv (snart 4mnd). (Kan ligge helt bakover). Skinnfelle i bunn, klær etter været, og pledd oppå/rundt? Og vente med posen til det virkelig blir kjørlig?
LINDA*** Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg har også begynt med sportsdelen min. Bruker lammeskinn i bunn og ulltepper oppå guttungen isteden for voksiposen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Legger man lammeskinnet oppå selene som er montert i vognen, da, eller hva..?Lurer fælt jeg...
ennaH Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Nei, det synes jeg er altfor tidlig. Det var tre grader hjemme hos meg i morges, men jeg gikk ikke ut før utpå dagen. Og da var det 15 grader i skyggen - altfor varmt for skinnpose. Sats heller på pledd og slikt der du kan regulere varmen gradvis.
LINDA*** Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Jeg har klipt hull i lammeskinnet jeg, så selene kan dras gjennom de. Voksiposen jeg har allerede tilpassede hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå